Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og lurer skikkelig på hva jeg skal gi gubben til jul iår.

Hva skal du gi din mann/samboer iår?

Tips mottas med stor takk!

Skrevet

Ny klokke. Han har en allerede, men ønsket seg ny. Så da blir det det. En Tissot til altfor mange lapper.

Skrevet

Et håndtegnet (ikke av meg!) portrett av hesten hans, en film, en ull-longs og muligens et litt fint hjemmearkiv om jeg finner et jeg liker.

Og meg. ;o)

Gjest julegave
Skrevet

Et håndtegnet (ikke av meg!) portrett av hesten hans, en film, en ull-longs og muligens et litt fint hjemmearkiv om jeg finner et jeg liker.

Og meg. ;o)

En kul retro-radio fra Elkjøp som jeg vet han har lyst på, i tillegg skal jeg finne litt klær.

Gjest julegave
Skrevet

Og meg. ;o)

sorry, den skulle til trådstarter.

Skrevet

Gubber får en PS2 spill som han ønsker seg + pulsmåler + sykkelcomputer + 2 par Ulvangsokker.

Ikke så utrolig fantastisk, men greit nok håper jeg.

Skrevet

Min får pulsklokke/sykkelcomputer.

Lite spørsmål. Jeg skal også kjøpe pulsmåler, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Noen gode tips?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lite spørsmål. Jeg skal også kjøpe pulsmåler, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Noen gode tips?

Jeg vet ikke, jeg kjøpte en med sykkelfunksjoner fordi han ønsker seg en sykkelcomputer. Du bør kanskje finne ut hva han skal bruke den mest til, og finne en med funksjoner som passer. Jeg har en Polar pulsklokke som fungerer helt fint til mitt bruk.

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg kjøpte en med sykkelfunksjoner fordi han ønsker seg en sykkelcomputer. Du bør kanskje finne ut hva han skal bruke den mest til, og finne en med funksjoner som passer. Jeg har en Polar pulsklokke som fungerer helt fint til mitt bruk.

Blir nok mest til sykkel, men han får en egen sykkelcomputer. Bare en slik billigsak fra Biltema. Har selv brukt den i hele sommer, og den fungerer faktisk strålende.

Gjest The one and only
Skrevet

han ska få gavekort på øye laseroprasjon i england og ett klesbytte.

Skrevet

Ekstralys til bilen.

Han ønsket seg isborr, men fant ut at vi burde ha ekstralys i stedet. For vi har så _elendige_ lys at det er helt nifst!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg var innom XXL for litt siden, og så på denne. Ettersom gubben ikke sykler så mye tenkte jeg at jeg skulle starte på en litt rimeligere modell.

Men takk for svar:-)

Bare hyggelig. :)

Håper den klokka faller i smak nå da, den var sannelig dyr nok, ja. ;)

Skrevet

han ska få gavekort på øye laseroprasjon i england og ett klesbytte.

Wow! Du må ha god råd....;)

Skrevet

Bare hyggelig. :)

Håper den klokka faller i smak nå da, den var sannelig dyr nok, ja. ;)

Det gjør den sikkert. I hvertfall om du har en gubbe som er sykkelentusiast.

En pulsklokke er jo bare så deilig når man sykler.

Vi har t.o.m. fått pulsklokker på spinningtimene der jeg trener. Dvs. at alle da kan se hva alle har i puls. (Men man er jo anonym) Flott hjelpemiddel.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det gjør den sikkert. I hvertfall om du har en gubbe som er sykkelentusiast.

En pulsklokke er jo bare så deilig når man sykler.

Vi har t.o.m. fått pulsklokker på spinningtimene der jeg trener. Dvs. at alle da kan se hva alle har i puls. (Men man er jo anonym) Flott hjelpemiddel.

Han ble bitt av basillen i sommer, kjøpte seg hjelm, sykkelsko, sykkelbukse og div. sykkelklær. Håper han fortsetter med det til våren også, kanskje blir klokka et incentiv. :)

Skrevet

Ekstralys til bilen.

Han ønsket seg isborr, men fant ut at vi burde ha ekstralys i stedet. For vi har så _elendige_ lys at det er helt nifst!

takk for tips ;-)

Hos oss er det jeg som ønsker meg ekstralys til bilen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...