Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør den sikkert. I hvertfall om du har en gubbe som er sykkelentusiast.

En pulsklokke er jo bare så deilig når man sykler.

Vi har t.o.m. fått pulsklokker på spinningtimene der jeg trener. Dvs. at alle da kan se hva alle har i puls. (Men man er jo anonym) Flott hjelpemiddel.

Skal du kjøpe pulsmåler/sykkelcomputer i ett?

Ellers har de rimlige og gode sykkelcomputere på sportsbutikker.

Selv har jeg CatEye, den er kjempe bra! Du får de fra rundt 200,-

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Polar er kjempe bra:)

Selv har jeg Polar pulsklokke. Men har ekster sykkelcomputer av ett annet merke.

Jeg og har Polar pulsklokke (en enklere type), og den funker kjempebra. Jeg har en som er helt vanlig, ikke noe sykkelcomputer.

Skrevet

Jeg og har Polar pulsklokke (en enklere type), og den funker kjempebra. Jeg har en som er helt vanlig, ikke noe sykkelcomputer.

Jeg tror jeg har F6...De er jeg veldig fornøyd med! Treningen har gått sååå mye bedre etterj eg fik den til jul i gjor.

Skikkelig motivasjon... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror jeg har F6...De er jeg veldig fornøyd med! Treningen har gått sååå mye bedre etterj eg fik den til jul i gjor.

Skikkelig motivasjon... :)

Ja, det er motiverende å se hvor mange kalorier man har forbrent. :) Blir litt hekta, nesten.

Skrevet

Ja, det er motiverende å se hvor mange kalorier man har forbrent. :) Blir litt hekta, nesten.

Jepp:)

Skrevet

tenkte på klokke til min.. kanskje litt kjedelig?? vet ikke helt, men han ønsker seg det... klokker er koselige å få..

Skrevet

Skal du kjøpe pulsmåler/sykkelcomputer i ett?

Ellers har de rimlige og gode sykkelcomputere på sportsbutikker.

Selv har jeg CatEye, den er kjempe bra! Du får de fra rundt 200,-

:)

Nei, jeg har allerede kjøpt en sykkelcomputer på Biltema. Har brukt den selv i hele sommer, og den har fungert helt greit. (Kuttet ut en gang da vi hadde en MEGET bløt tur via sump og elver.) Men da den tørket virket den igjen:-)

Så jeg er bare ute etter en grei pulsmåler.

Ser at de har solgt en på treninga, så det kan hende at jeg rett og slett kjøper en der neste gang jeg er innom.

Gjest The one and only
Skrevet

Wow! Du må ha god råd....;)

har spart litt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...