Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har i grunnen alltid sett på det som en utopi at jeg skulle kunne gå i stroppeløs bh uten at den faller av, med mindre den er så stram at jeg ikke får puste. Men i dag tok jeg nok en gang turen til den mest profesjonelle og samtidig mest avslappede undertøysforretningen i Trondheim og ba om hjelp. Den andre bh'en jeg prøvde satt som et skudd! Jeg hoppet og spratt rundt i prøverommet, men bh'en satt som støpt og rørte seg ikke så mye som en millimeter! Den er riktignok ganske bred rundt, 4 hekter i høyden, men den var lekker! *Overbegeistret* Bankkortet mitt er dog ikke så overbegeistret, særlig ettersom jeg selvsagt også måtte ha tilhørende truse... ;o) 0 Siter
Gjest vankuver Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Eh.. ja..? Er det noe nytt for deg å finne BH'er som passer? Stroppeløs er da ikke noe problem vel. Kanskje for feite folk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Eh.. ja..? Er det noe nytt for deg å finne BH'er som passer? Stroppeløs er da ikke noe problem vel. Kanskje for feite folk? Jeg har aldri klart å finne en stroppeløs som faktisk sitter som den skal. Men du er vel en a-cup med "vrengte bukselommer" og trenger ikke bh engang du. 0 Siter
Gjest vankuver Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har aldri klart å finne en stroppeløs som faktisk sitter som den skal. Men du er vel en a-cup med "vrengte bukselommer" og trenger ikke bh engang du. Nei, jeg er en helt vanlig fast full B, og da sitter jo også BH'en der den skal. Det er jo nettopp lefsete pupper som ikke sitter i sånne BH'er, sånn du har erfart. Er det noen som trenger BH'er er det da nettopp de med vrengte baklommer, det skjønner vel de fleste. Og du har vel erfaringen også... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Nei, jeg er en helt vanlig fast full B, og da sitter jo også BH'en der den skal. Det er jo nettopp lefsete pupper som ikke sitter i sånne BH'er, sånn du har erfart. Er det noen som trenger BH'er er det da nettopp de med vrengte baklommer, det skjønner vel de fleste. Og du har vel erfaringen også... Nah - lite med vrengte bukselommer her gitt! Tvert imot så trenger de med litt størrelse og tyngde litt støtte og en skikkelig bh. ;o) 0 Siter
Gjest vankuver Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nah - lite med vrengte bukselommer her gitt! Tvert imot så trenger de med litt størrelse og tyngde litt støtte og en skikkelig bh. ;o) Jepp, det er en av ulempene med store fleskete pupper. 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Så bra! Tør jeg spørre hva du måtte betale for den bh'en? (Og det er visst noen som er ute etter deg - igjen?) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Så bra! Tør jeg spørre hva du måtte betale for den bh'en? (Og det er visst noen som er ute etter deg - igjen?) *Hehe* I know og denne gangen klarte jeg ikke dy meg for å svare. ;o) Den kosta 1099,-.... Tilhørende truse var ikke billig den heller, jeg tør ikke bruke den uten truseinnlegg for å si det sånn! ;o) 0 Siter
Mañana Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kan jeg spørre hvilken undertøysbutikk det var? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Kan jeg spørre hvilken undertøysbutikk det var? She, Olav Tryggvasonsgt mot Bakke bro. Utrolig trivelig personale! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jepp, det er en av ulempene med store fleskete pupper. Sympatiske kommentarer fra deg! Stått opp på feil fot? 0 Siter
Mañana Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 She, Olav Tryggvasonsgt mot Bakke bro. Utrolig trivelig personale! Ok, takk! Aldri hørt om den, men skal sjekke den ut. 0 Siter
Gjest helledussen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nei, jeg er en helt vanlig fast full B, og da sitter jo også BH'en der den skal. Det er jo nettopp lefsete pupper som ikke sitter i sånne BH'er, sånn du har erfart. Er det noen som trenger BH'er er det da nettopp de med vrengte baklommer, det skjønner vel de fleste. Og du har vel erfaringen også... Hva slags sure kommentarer er det du kommer med til Lillemus, da? *rister på hodet* Det var da svært så unødvendig! Dama er jo bare gla for å ha funnet en god stroppeløs bh, noe jeg kan forstå godt! Selv har jeg også faste, lekre, superdeilige pupper i B-cup....sikkert like deilige som dine, kanskje litt mer og jeg også syns det er herli å finne gode stroppeløse.... Unnskyld meg, men hvorfor så sur og hvorfor gidde å diskutere vrengte bukselommer og hvem som har størst eller minst egentlig? barnslig, barnslig....Det er jo JEG som har de lekreste! 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 *Hehe* I know og denne gangen klarte jeg ikke dy meg for å svare. ;o) Den kosta 1099,-.... Tilhørende truse var ikke billig den heller, jeg tør ikke bruke den uten truseinnlegg for å si det sånn! ;o) Oi - men skal man først investere i pent undertøy til penkjole, så koster det jo mye. Kan jeg spørre om noe helt annet, Lillemus? Hvordan er arbeidstida di? Fordelt på ukedager kveldstid/ evt lørdager? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Oi - men skal man først investere i pent undertøy til penkjole, så koster det jo mye. Kan jeg spørre om noe helt annet, Lillemus? Hvordan er arbeidstida di? Fordelt på ukedager kveldstid/ evt lørdager? Sender deg en mail jeg. ) 0 Siter
Gjest vankuver Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Sympatiske kommentarer fra deg! Stått opp på feil fot? Jeg slipper heldigvis å snuble i puppene mine når jeg står opp som enkelte andre... 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva slags sure kommentarer er det du kommer med til Lillemus, da? *rister på hodet* Det var da svært så unødvendig! Dama er jo bare gla for å ha funnet en god stroppeløs bh, noe jeg kan forstå godt! Selv har jeg også faste, lekre, superdeilige pupper i B-cup....sikkert like deilige som dine, kanskje litt mer og jeg også syns det er herli å finne gode stroppeløse.... Unnskyld meg, men hvorfor så sur og hvorfor gidde å diskutere vrengte bukselommer og hvem som har størst eller minst egentlig? barnslig, barnslig....Det er jo JEG som har de lekreste! Nei, du tar feil, det er naturligvis jeg som har de herligste puppene. *glise* 0 Siter
Gjest vankuver Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva slags sure kommentarer er det du kommer med til Lillemus, da? *rister på hodet* Det var da svært så unødvendig! Dama er jo bare gla for å ha funnet en god stroppeløs bh, noe jeg kan forstå godt! Selv har jeg også faste, lekre, superdeilige pupper i B-cup....sikkert like deilige som dine, kanskje litt mer og jeg også syns det er herli å finne gode stroppeløse.... Unnskyld meg, men hvorfor så sur og hvorfor gidde å diskutere vrengte bukselommer og hvem som har størst eller minst egentlig? barnslig, barnslig....Det er jo JEG som har de lekreste! Når noen klarer å lage et innlegg om noe så hjernedødt, alle vet jo at det finnes stroppeløse BH'er og at de passer. Det gjelder bare å greie å finne en som passer, og det burde de fleste oppegående greie... Det her blir som å skrive et innlegg om at jøss, himmelen er blå gitt... 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg slipper heldigvis å snuble i puppene mine når jeg står opp som enkelte andre... Vet du, det gjorde jeg i dag. Snublet i puppene mine, altså. Men du verden, så deilige de er likevel! *glise* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.