Gå til innhold

Stroppeløs bh - jippi!

Anbefalte innlegg

Gjest helledussen
Skrevet

Når noen klarer å lage et innlegg om noe så hjernedødt, alle vet jo at det finnes stroppeløse BH'er og at de passer. Det gjelder bare å greie å finne en som passer, og det burde de fleste oppegående greie...

Det her blir som å skrive et innlegg om at jøss, himmelen er blå gitt...

At du gidder i tillegg å kommentere noe som er så hjernedødt, det er i grunnen ennå mer hjernedødt etter min mening....Fint du har så lekre pupper og kjempelett for å finne stroppeløse bh'r da :)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• org

7

• Mrs. Wallace

2

• Mañana

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vet du, det gjorde jeg i dag. Snublet i puppene mine, altså. Men du verden, så deilige de er likevel! *glise*

Pøh! *Slenger puppen over skuldra for å få den ut av veien*

Skrevet

Når noen klarer å lage et innlegg om noe så hjernedødt, alle vet jo at det finnes stroppeløse BH'er og at de passer. Det gjelder bare å greie å finne en som passer, og det burde de fleste oppegående greie...

Det her blir som å skrive et innlegg om at jøss, himmelen er blå gitt...

Oi, oi, oi, jeg tror jeg har verdensrekord i å skrive hjernedøde innlegg på dol!

Men vet du, jeg synes det er avslappende og deilig å kunne gjøre nettopp det. Hverdagen er da ganske krevende til tider, så dette er mitt fristed. Om jeg skriver hjernedødt, er det helt ok.

Gjest vankuver
Skrevet

Vet du, det gjorde jeg i dag. Snublet i puppene mine, altså. Men du verden, så deilige de er likevel! *glise*

Ja, det er sikkert mykt og deilig å tråkke på dem;o)

Gjest vankuver
Skrevet

At du gidder i tillegg å kommentere noe som er så hjernedødt, det er i grunnen ennå mer hjernedødt etter min mening....Fint du har så lekre pupper og kjempelett for å finne stroppeløse bh'r da :)

Jeg tror de færreste har problemer med å finne det, men noe sliter mer enn andre, med mye rart...

Gjest helledussen
Skrevet

Jeg tror de færreste har problemer med å finne det, men noe sliter mer enn andre, med mye rart...

Sant nok...

Annonse

Skrevet

Jepp, det er en av ulempene med store fleskete pupper.

Hver pupp har sin sjarm. Vrengte pupper har i hvertfall lang erfaring:-)

Gjest vankuver
Skrevet

*Hehe* I know og denne gangen klarte jeg ikke dy meg for å svare. ;o)

Den kosta 1099,-.... Tilhørende truse var ikke billig den heller, jeg tør ikke bruke den uten truseinnlegg for å si det sånn! ;o)

Tør ikke bruke den uten truseinnlegg?? Eh? Det ødelgger vel litt looken og følelsen hvis du er ute etter å være sexy?? Du kan da umulig søle så masse at du ødelegger den av vanlig bruk? Trenger jo ikke ha den når du har mensen da.

Gjest vankuver
Skrevet

Hver pupp har sin sjarm. Vrengte pupper har i hvertfall lang erfaring:-)

Ja, det kan de hvertfall ha:O)

Skrevet

Tør ikke bruke den uten truseinnlegg?? Eh? Det ødelgger vel litt looken og følelsen hvis du er ute etter å være sexy?? Du kan da umulig søle så masse at du ødelegger den av vanlig bruk? Trenger jo ikke ha den når du har mensen da.

Du så ikke ;o) bak setningen min?

Gjest vankuver
Skrevet

Du så ikke ;o) bak setningen min?

Med deg så vet en aldri. Og smilefjes kaster du på i alle sammenhenger...

Skrevet

Ja, det er sikkert mykt og deilig å tråkke på dem;o)

Mmmm. Helt ubeskrivelig!

Skrevet

Eh.. ja..? Er det noe nytt for deg å finne BH'er som passer? Stroppeløs er da ikke noe problem vel. Kanskje for feite folk?

Hørt om store pupper noen gang, eller?

Og ikke minst: Hørt om folkeskikk?

Annonse

Skrevet

Med deg så vet en aldri. Og smilefjes kaster du på i alle sammenhenger...

Stakkars deg... Du må ha en veldig dårlig dag i dag. Vil du ha en klem?

Skrevet

Synes jeg ser deg der du hoppet og spratt ;) Gratulerer med ny bh :)

Gjest vankuver
Skrevet

Hørt om store pupper noen gang, eller?

Og ikke minst: Hørt om folkeskikk?

Ja, men store pupper sitter fint i BH og de også om de ikke bare er noen lefser da. Store pupper er jo ofte det...

Gjest vankuver
Skrevet

Stakkars deg... Du må ha en veldig dårlig dag i dag. Vil du ha en klem?

Jeg er ingen klemmeperson, hvertfall ikke ovenfor fremmede. Så du får skaffe deg fysisk kontakt et annet sted...

Skrevet

Jeg er ingen klemmeperson, hvertfall ikke ovenfor fremmede. Så du får skaffe deg fysisk kontakt et annet sted...

Hehe :)

Jeg er heller ingen klemmeperson. Men forhåpentligvis vil det gi deg noe bedre å gjøre enn å trakassere stakkars Lillemus ;)

Skrevet

*Hehe* I know og denne gangen klarte jeg ikke dy meg for å svare. ;o)

Den kosta 1099,-.... Tilhørende truse var ikke billig den heller, jeg tør ikke bruke den uten truseinnlegg for å si det sånn! ;o)

Du betalte 1099 for en bh????

Dobbelt så dyr som min nyinnkjøpte julebords-kjole:)

Gud, så deilig det må være å være så forelsket. Er ordentlig misunnelig altså;o)

Skrevet

Du betalte 1099 for en bh????

Dobbelt så dyr som min nyinnkjøpte julebords-kjole:)

Gud, så deilig det må være å være så forelsket. Er ordentlig misunnelig altså;o)

Den bh'en satt så utrolig godt at jeg hadde kommet til å kjøpe den om jeg ikke var forelsket og! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...