Gå til innhold

Stroppeløs bh - jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt om store pupper noen gang, eller?

Og ikke minst: Hørt om folkeskikk?

Hørt om Maiken? ;-)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• org

7

• Mrs. Wallace

2

• Mañana

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest r~i~p~e
Skrevet

Tør ikke bruke den uten truseinnlegg?? Eh? Det ødelgger vel litt looken og følelsen hvis du er ute etter å være sexy?? Du kan da umulig søle så masse at du ødelegger den av vanlig bruk? Trenger jo ikke ha den når du har mensen da.

Jasså, er det småjentetrioen som er utpå og lager uro i rekkene igjen?

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å svare tenåringer som bare er ute etter å skaffe seg moro på denne måten (de sitter nok å ler rått over alle de greier å erte opp).

Ignorer alltid slike svar!

Skrevet

Hørt om Maiken? ;-)

Jepp. Jeg skal ikke mate det flåkjefta trollet. :o)

Skrevet

Jepp. Jeg skal ikke mate det flåkjefta trollet. :o)

Jeg har hørt hun liker pølser :-)

Skrevet

*Hehe* I know og denne gangen klarte jeg ikke dy meg for å svare. ;o)

Den kosta 1099,-.... Tilhørende truse var ikke billig den heller, jeg tør ikke bruke den uten truseinnlegg for å si det sånn! ;o)

Hehe, jeg kjøpte meg kjole til et snobbete bryllup i sommer. Fikk kjolen på salg, og var dritfornøyd, helt til jeg fant ut at jeg måtte ha stroppeløs bh under, og den kosta mer enn kjolen... ;)

Skrevet

Hehe, jeg kjøpte meg kjole til et snobbete bryllup i sommer. Fikk kjolen på salg, og var dritfornøyd, helt til jeg fant ut at jeg måtte ha stroppeløs bh under, og den kosta mer enn kjolen... ;)

*Hehe* Nå kosta ikke undertøyssettet mitt mer enn kjolen (som var dyr!), men det var jaggu ikke langt unna....

På julaften blir jeg "worth a million"! ;o)

Annonse

Skrevet

Oi, kanskje jeg også kan bruke stroppeløs BH da? Den muligheten har jeg ikke sett for meg siden jeg var 14..

Skikkelig undertøy koster, men du har det i årevis. Hvis jeg hadde regnet litt på hvor mye penger jeg har brukt på billigundertøy som ikke sitter godt - og ikke blir brukt - så blir det noen kroner det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...