Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Urk, nå er jeg skikkelig lei av håret mitt. Prøver å spare fra en kort-kort frisyre, og nå har det vokst seg sånn ut av alle proposjoner. I tillegg er det en fin rand av ettervekst under det lyse. Men jeg må jo la det vokse litt hvis jeg skal spare også... Skal til frisøren 18. desember, gleder meg så veldig! Noen som har noen gode frisyretips til en som ikke vil ligne for mye på Juni Anker-Hansen i spareperioden? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har du slett hår så kan du jo gjøre en liten vri å ta en svak perm? Store spoler gi fint fall. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har du slett hår så kan du jo gjøre en liten vri å ta en svak perm? Store spoler gi fint fall. Hehe, da blir det Dan Børge-sveis iallfall. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, da blir det Dan Børge-sveis iallfall. Neeei, ikke små spoler! Med store så blir det ikke krøller men fall dvs litt sving i håret bare 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Neeei, ikke små spoler! Med store så blir det ikke krøller men fall dvs litt sving i håret bare Jammen jeg har jo ikke langt nok hår til å få det på store spoler, jo. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jammen jeg har jo ikke langt nok hår til å få det på store spoler, jo. Da vil jeg påstå at du ikke har for langt, at det er kort? Prøve en god paste i håret. Løft å vri å vreng det til Hårskum gjør også underverker. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Da vil jeg påstå at du ikke har for langt, at det er kort? Prøve en god paste i håret. Løft å vri å vreng det til Hårskum gjør også underverker. Ja, det er kort, men jeg skal spare til langt. Det er på et sånt mellomstadie, så det er for langt til at jeg kan fikse det tøft, men for kort til at jeg kan gjøre noe fint med det. Frustrerende. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 *kniis* jaja, men er ikke hun fin da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 *kniis* jaja, men er ikke hun fin da? Jo, kjeeeempefin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Som sagt tidligere: Jeg tror du kler å være helt skinna. Forsøk! Hva har du å tape på det? Ingenting. Håret vokser ut igjen. Klin til, nå! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Som sagt tidligere: Jeg tror du kler å være helt skinna. Forsøk! Hva har du å tape på det? Ingenting. Håret vokser ut igjen. Klin til, nå! Da kommer jeg bare til å ligne på Homer Simpson. Seriøst. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Da kommer jeg bare til å ligne på Homer Simpson. Seriøst. Cool. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Cool. Neeeei. Da kjøper jeg meg heller en Marge-parykk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Neeeei. Da kjøper jeg meg heller en Marge-parykk. Hva med en Eli Hagen-parykk? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva med en Eli Hagen-parykk? Hehe, ellers takk. Legger min skjebne i min kyndige frisørs hender. Elsker henne, hun er så flink. Er bare så utålmodig. Hår, voks nå! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, ellers takk. Legger min skjebne i min kyndige frisørs hender. Elsker henne, hun er så flink. Er bare så utålmodig. Hår, voks nå! Du har da fint hår du! Noen jenter kler kort hår. Du gjør det. Det har jeg sett på bilde. Sånn er det med den saken. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du har da fint hår du! Noen jenter kler kort hår. Du gjør det. Det har jeg sett på bilde. Sånn er det med den saken. Enig med deg, SDD. Princess Peach har et nydelig ansikt som virkelig kommer til sin rett med kort hår 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du har da fint hår du! Noen jenter kler kort hår. Du gjør det. Det har jeg sett på bilde. Sånn er det med den saken. Tusen takk! Men jeg vil ha bare bittelitt lenger... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Enig med deg, SDD. Princess Peach har et nydelig ansikt som virkelig kommer til sin rett med kort hår Åh, tusen takk, blir jo helt flau av dette. 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du har da fint hår du! Noen jenter kler kort hår. Du gjør det. Det har jeg sett på bilde. Sånn er det med den saken. Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.