Gå til innhold

Er så stygg på håret.

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Urk, nå er jeg skikkelig lei av håret mitt. Prøver å spare fra en kort-kort frisyre, og nå har det vokst seg sånn ut av alle proposjoner. I tillegg er det en fin rand av ettervekst under det lyse. Men jeg må jo la det vokse litt hvis jeg skal spare også...

Skal til frisøren 18. desember, gleder meg så veldig! Noen som har noen gode frisyretips til en som ikke vil ligne for mye på Juni Anker-Hansen i spareperioden? :)

Skrevet

Har du slett hår så kan du jo gjøre en liten vri å ta en svak perm? Store spoler gi fint fall.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du slett hår så kan du jo gjøre en liten vri å ta en svak perm? Store spoler gi fint fall.

Hehe, da blir det Dan Børge-sveis iallfall. :)

Skrevet

Hehe, da blir det Dan Børge-sveis iallfall. :)

Neeei, ikke små spoler! :) Med store så blir det ikke krøller men fall dvs litt sving i håret bare ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neeei, ikke små spoler! :) Med store så blir det ikke krøller men fall dvs litt sving i håret bare ;)

Jammen jeg har jo ikke langt nok hår til å få det på store spoler, jo. :)

Skrevet

Jammen jeg har jo ikke langt nok hår til å få det på store spoler, jo. :)

Da vil jeg påstå at du ikke har for langt, at det er kort? :)

Prøve en god paste i håret. Løft å vri å vreng det til :) Hårskum gjør også underverker.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da vil jeg påstå at du ikke har for langt, at det er kort? :)

Prøve en god paste i håret. Løft å vri å vreng det til :) Hårskum gjør også underverker.

Ja, det er kort, men jeg skal spare til langt. Det er på et sånt mellomstadie, så det er for langt til at jeg kan fikse det tøft, men for kort til at jeg kan gjøre noe fint med det. Frustrerende. :)

Skrevet

*kniis*

jaja, men er ikke hun fin da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

*kniis*

jaja, men er ikke hun fin da?

Jo, kjeeeempefin. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som sagt tidligere: Jeg tror du kler å være helt skinna.

Forsøk! Hva har du å tape på det? Ingenting. Håret vokser ut igjen.

Klin til, nå!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Som sagt tidligere: Jeg tror du kler å være helt skinna.

Forsøk! Hva har du å tape på det? Ingenting. Håret vokser ut igjen.

Klin til, nå!

Da kommer jeg bare til å ligne på Homer Simpson. Seriøst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da kommer jeg bare til å ligne på Homer Simpson. Seriøst.

Cool. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Cool. :)

Neeeei. Da kjøper jeg meg heller en Marge-parykk. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neeeei. Da kjøper jeg meg heller en Marge-parykk. :)

Hva med en Eli Hagen-parykk? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva med en Eli Hagen-parykk? :)

Hehe, ellers takk.

Legger min skjebne i min kyndige frisørs hender. Elsker henne, hun er så flink. :)

Er bare så utålmodig. Hår, voks nå!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ellers takk.

Legger min skjebne i min kyndige frisørs hender. Elsker henne, hun er så flink. :)

Er bare så utålmodig. Hår, voks nå!

Du har da fint hår du!

Noen jenter kler kort hår. Du gjør det. Det har jeg sett på bilde. Sånn er det med den saken.

Skrevet

Du har da fint hår du!

Noen jenter kler kort hår. Du gjør det. Det har jeg sett på bilde. Sånn er det med den saken.

Enig med deg, SDD.

Princess Peach har et nydelig ansikt som virkelig kommer til sin rett med kort hår :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du har da fint hår du!

Tusen takk! :)

Men jeg vil ha bare bittelitt lenger... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig med deg, SDD.

Princess Peach har et nydelig ansikt som virkelig kommer til sin rett med kort hår :)

Åh, tusen takk, blir jo helt flau av dette. :)

Skrevet

Du har da fint hår du!

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...