Gjest Aviaana Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Føler for å gafle i meg alt mulig i dag. er premenstruell og forferdelig deprimert. Vil bare spise. Og sove og grine hva kan jeg spise som er godt, og samtidig ikke alt for usunt? Noen tips?. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Rå gulerøtter. Frukt. God bedring! 0 Siter
sweetness Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Klementiner, pepperkaker, yoghurt-is, kjeks...? her spises det hvertfall klementiner til den store gullmedalje...blir liksom litt i julestemning av det også..kooselg..men vet av erfaring at når man er premenstruell og trist, så er det ikke så mye annet en is å sjokolade som hjelper... Må du være så sunn akkurat i dag da??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mørk sjokolade er sunt. Dog ikke så godt som lysere sjokolade, men... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Melon er godt og "nesten" uten kalorier. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Klementiner, pepperkaker, yoghurt-is, kjeks...? her spises det hvertfall klementiner til den store gullmedalje...blir liksom litt i julestemning av det også..kooselg..men vet av erfaring at når man er premenstruell og trist, så er det ikke så mye annet en is å sjokolade som hjelper... Må du være så sunn akkurat i dag da??? Forsøker å komme inn i penklærne mine til jul. Har allerede lagt på meg noen kilo og vil ikke legge på meg 2 til pga dette. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nøtter! Og god bedring! takk:) 0 Siter
Idéfix Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Melonen peel de sapo, eller hva det nå var den het. Den er kjempegod. Jeg spiser den bestandig, da jeg (daglig) prøver å unngå sjokolade... Men man vil jo helst ha det man forsøker å unngå da! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Babygulrøtter og dip (erstatt rømme med kesam eller det andre med lite fett).. 0 Siter
Gjest blomkålen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 takk:) husk bare at nøtter inneholder maaange kalorier. men sunt er det, grunnet sunt fett. 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg pleier å lage min egen fruktsalat: kutter opp mandaringer/appelsiner, bananer, epler og evt ananas i små biter. Spiser det med cottage cheese oppå (evt. kalorifattig vaniljesaus). Noen ganger strør jeg litt nøtter på. En annen ting som er godt, er avocado med cottage cheese oppi. Nam nam! En tredje ting, som jeg faktisk elsker, er riskjeks (sånne der som ser ut som de er laget av popkorn). Kan godt knaskes uten pålegg, men er også godt med pålegg (feks cottage cheese og avocado - igjen). 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ville kanskje unngått mandariner og div frukt - er jo en del søtt i dette.. når jeg er skikkelig snavelsjuk men ønsker å holde meg sunn bruker jeg å kutte opp masse agurk, noe gullerot og noe galiamelon og lage dipp av crem fresh og dipmix =) namnamnamnaaaaaaaaaam 0 Siter
Speak Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Grønnsaker og dip. DET er godt det:-) Bruk lettrømme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.