Gå til innhold

Hva kan jeg trøstespise som ikke er alt for usunt?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Føler for å gafle i meg alt mulig i dag. er premenstruell og forferdelig deprimert. Vil bare spise. Og sove og grine

hva kan jeg spise som er godt, og samtidig ikke alt for usunt?

Noen tips?.

Skrevet

Klementiner, pepperkaker, yoghurt-is, kjeks...?

her spises det hvertfall klementiner til den store gullmedalje...blir liksom litt i julestemning av det også..kooselg..men vet av erfaring at når man er premenstruell og trist, så er det ikke så mye annet en is å sjokolade som hjelper...

Må du være så sunn akkurat i dag da???;)

Skrevet

Mørk sjokolade er sunt. Dog ikke så godt som lysere sjokolade, men...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Melon er godt og "nesten" uten kalorier. :)

Gjest Aviaana
Skrevet

Klementiner, pepperkaker, yoghurt-is, kjeks...?

her spises det hvertfall klementiner til den store gullmedalje...blir liksom litt i julestemning av det også..kooselg..men vet av erfaring at når man er premenstruell og trist, så er det ikke så mye annet en is å sjokolade som hjelper...

Må du være så sunn akkurat i dag da???;)

Forsøker å komme inn i penklærne mine til jul. Har allerede lagt på meg noen kilo og vil ikke legge på meg 2 til pga dette.

Skrevet

Melonen peel de sapo, eller hva det nå var den het. Den er kjempegod. Jeg spiser den bestandig, da jeg (daglig) prøver å unngå sjokolade...

Men man vil jo helst ha det man forsøker å unngå da!

Gjest this is a signature
Skrevet

Babygulrøtter og dip (erstatt rømme med kesam eller det andre med lite fett)..

Gjest blomkålen
Skrevet

takk:)

husk bare at nøtter inneholder maaange kalorier. men sunt er det, grunnet sunt fett.

Skrevet

Jeg pleier å lage min egen fruktsalat: kutter opp mandaringer/appelsiner, bananer, epler og evt ananas i små biter. Spiser det med cottage cheese oppå (evt. kalorifattig vaniljesaus).

Noen ganger strør jeg litt nøtter på.

En annen ting som er godt, er avocado med cottage cheese oppi. Nam nam!

En tredje ting, som jeg faktisk elsker, er riskjeks (sånne der som ser ut som de er laget av popkorn). Kan godt knaskes uten pålegg, men er også godt med pålegg (feks cottage cheese og avocado - igjen).

lalala1365380457
Skrevet

ville kanskje unngått mandariner og div frukt - er jo en del søtt i dette..

når jeg er skikkelig snavelsjuk men ønsker å holde meg sunn bruker jeg å kutte opp masse agurk, noe gullerot og noe galiamelon og lage dipp av crem fresh og dipmix =) namnamnamnaaaaaaaaaam ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...