Gjest SEz530i Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Noen her som kan gi en enkel forklaring på hvordan jeg overfører musikk, som er lagret på pc-en, til mobilen?? Har USB-kabel og ekstra minnebrikke. 0 Siter
Gjest SEz530i Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 du han overføre via bluetooth Er det bluetooth på pc-en? Er ganske så grønn på dette området altså... 0 Siter
....AV Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det fulgte antageligvis programvare for dette med telefonen din. Jeg har en SE og bruker Sony DiscToPhone. Hvis du har kortleser, kan du antagelig også bruke den. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Er det bluetooth på pc-en? Er ganske så grønn på dette området altså... jeg har i hvertfall det.. eller du kan bruke infrarød om du har det. 0 Siter
Gjest SEz530i Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 jeg har i hvertfall det.. eller du kan bruke infrarød om du har det. Hvordan finner jeg ut om jeg har det da??? 0 Siter
Abeba Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det fulgte antageligvis programvare for dette med telefonen din. Jeg har en SE og bruker Sony DiscToPhone. Hvis du har kortleser, kan du antagelig også bruke den. Det var ikke noe programvare med telefonen... 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvordan finner jeg ut om jeg har det da??? om du har infrarød, så skal det være en svart firkanta rute på siden av dataen. på min bærbare har jeg en knapp for å skru på bluetooth. vet ikke hvordan det er med din. 0 Siter
Gjest SEz530i Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 om du har infrarød, så skal det være en svart firkanta rute på siden av dataen. på min bærbare har jeg en knapp for å skru på bluetooth. vet ikke hvordan det er med din. Ser ikke slik ut... 0 Siter
....AV Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Bruk usb-kabelen. Du kan bruke vanlig Windows utforsker og dra filene fra mappen på pc-en til telefonkortet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg bruker Disc2Phone og innebygd kortleser om hverandre. Bruker jeg kortleseren legger jeg filene i mappa der det ligger musikk fra før. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 jeg har i hvertfall det.. eller du kan bruke infrarød om du har det. Det vil gå betraktelig fortere å overføre via f. eks kortleser enn blåtann eller innfrarød. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det vil gå betraktelig fortere å overføre via f. eks kortleser enn blåtann eller innfrarød. det gjør det sikkert... syns bluetooth går ganske fort jeg da.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 det gjør det sikkert... syns bluetooth går ganske fort jeg da.. ikke når du skal overføre nærmere en giga, nei. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 ikke når du skal overføre nærmere en giga, nei. neivel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.