Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvordan ser jeg at de er ferdig lagde i stekepanna?før jeg må ta å avkjøle de. Lager det nå! På forhånd takk for svar! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Når de er så brune som du vil ha dem? 0 Siter
astridny Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Når de er så brune som du vil ha dem? Hei. Vet du hvordan de skal oppevares? Er det best å ha de i kjøleslapet eller..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei. Vet du hvordan de skal oppevares? Er det best å ha de i kjøleslapet eller..? I butikkene ligger de jo bare lufttett i romtemperatur. Pakk dem i plast når de er helt kalde eller legg dem i en tett boks. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei. Vet du hvordan de skal oppevares? Er det best å ha de i kjøleslapet eller..? Jeg vet ikke helt hva som er best oppbevaring for brente mandler. Men ha de i et rent syltetøyglass eller lignende. Selv lager jeg det kun for å gi bort i julegaver i år! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.