Gå til innhold

Meld til org!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Da studerer vi det samme da:-)! Du er før meg i studieløpet, men etterhvert skal jeg ha spes.ped også. Vi er flinke vi som studenter;)

Skrevet

Vi er 2 godt voksne som lever sammen. Når "skittentøykurven" vår er delvis full, vasker jeg gjerne 3 maskiner så er den tom, 1 kokvask, 1 lys og 1 mørkvask, ferdig:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Vi er 2 godt voksne som lever sammen. Når "skittentøykurven" vår er delvis full, vasker jeg gjerne 3 maskiner så er den tom, 1 kokvask, 1 lys og 1 mørkvask, ferdig:-)

*fnise*

Skulle kanskje vært i tråden over? ;)

Skrevet

*fnise*

Skulle kanskje vært i tråden over? ;)

Gjett om den skulle :-) Går litt fort i svingene innimellom

Skrevet

Takk for informasjonen!

*flire*

Skrevet

Mja. Håper jeg etterhvert kommer i mål, iallefall.

Lykke til iallefall.

Skrevet

Takk for informasjonen!

*flire*

Greit å vite, ikke sant. Ler selv også.

Caloni Makaroni
Skrevet

Gjett om den skulle :-) Går litt fort i svingene innimellom

Jeg leste ikke tråden over først, så jeg lurte på hva i all verden du hadde røyka, som klarte å produsere et slikt svar *lol*

Skrevet

Jeg leste ikke tråden over først, så jeg lurte på hva i all verden du hadde røyka, som klarte å produsere et slikt svar *lol*

Jeg hadde nok røyka sokkene i kurven :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...