Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Da studerer vi det samme da:-)! Du er før meg i studieløpet, men etterhvert skal jeg ha spes.ped også. Vi er flinke vi som studenter;) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vi er 2 godt voksne som lever sammen. Når "skittentøykurven" vår er delvis full, vasker jeg gjerne 3 maskiner så er den tom, 1 kokvask, 1 lys og 1 mørkvask, ferdig:-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vi er 2 godt voksne som lever sammen. Når "skittentøykurven" vår er delvis full, vasker jeg gjerne 3 maskiner så er den tom, 1 kokvask, 1 lys og 1 mørkvask, ferdig:-) *fnise* Skulle kanskje vært i tråden over? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 *fnise* Skulle kanskje vært i tråden over? Gjett om den skulle :-) Går litt fort i svingene innimellom 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vi er 2 godt voksne som lever sammen. Når "skittentøykurven" vår er delvis full, vasker jeg gjerne 3 maskiner så er den tom, 1 kokvask, 1 lys og 1 mørkvask, ferdig:-) Takk for informasjonen! *flire* 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mja. Håper jeg etterhvert kommer i mål, iallefall. Lykke til iallefall. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Takk for informasjonen! *flire* Greit å vite, ikke sant. Ler selv også. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Gjett om den skulle :-) Går litt fort i svingene innimellom Jeg leste ikke tråden over først, så jeg lurte på hva i all verden du hadde røyka, som klarte å produsere et slikt svar *lol* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg leste ikke tråden over først, så jeg lurte på hva i all verden du hadde røyka, som klarte å produsere et slikt svar *lol* Jeg hadde nok røyka sokkene i kurven :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.