Gå til innhold

Mobil låst til operatør

Anbefalte innlegg

Gjest mobilehunter
Skrevet

Hva betyr dette? Hvis man vil kjøpe en mobil av en privatperson som sier at tlf er låst til Telenor? Kan jeg ikke bare putte inn mitt eget SIM-kort da??

Skrevet

ikke hvis du har telenor nei.

Det må da bli feil?

Man kan bruke sim-kort _kun_ fra telenor må bli riktig her.

Gjest mobilehunter
Skrevet

ikke hvis du har telenor nei.

Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor?

Hvordan vet man om en telefon er låst da? Og hva betyr det?

Skrevet

Det må da bli feil?

Man kan bruke sim-kort _kun_ fra telenor må bli riktig her.

ja sorry. :) bare telenor man kan bruke da..

Skrevet

Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor?

vet ikke hvordan man finner det ut. det må man spørre om når man kjøper mobilen..

Skrevet

"Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor?"

Nettopp det du kan. Er mobilen låst til Telenor, må du bruke et SIM-kort fra Telenor, og ikke fra Netcom, Tele2, OneCall, Chess e.l. See?

Caloni Makaroni
Skrevet

Det var vel kommet bort et "ikke" i det svaret, tenker jeg :)

Låst til Telenor betyr at kun sim-kort fra telenor kan brukes.

Gjest mobilehunter
Skrevet

"Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor?"

Nettopp det du kan. Er mobilen låst til Telenor, må du bruke et SIM-kort fra Telenor, og ikke fra Netcom, Tele2, OneCall, Chess e.l. See?

Kan jeg finne ut om den tlf jeg har er låst til Telenor? Jeg aner ikke. Sto ingentign om det i annonsen da jeg kjøpte den (subsidiert)

Skrevet

Kan jeg finne ut om den tlf jeg har er låst til Telenor? Jeg aner ikke. Sto ingentign om det i annonsen da jeg kjøpte den (subsidiert)

Er det abonnemang eller kontantkort?

Gjest mobilehunter
Skrevet

Er det abonnemang eller kontantkort?

abo

Skrevet

abo

Da er det den du må gå ut i fra. Har du abo. fra telenor fungerer simkortet ditt i en mobil som er låst til telenor.

Skrevet

Det var vel kommet bort et "ikke" i det svaret, tenker jeg :)

Låst til Telenor betyr at kun sim-kort fra telenor kan brukes.

skreiv jo under her at det er bare simkort fra telenor man kan bruke..

Caloni Makaroni
Skrevet

skreiv jo under her at det er bare simkort fra telenor man kan bruke..

Jepp, men jeg leste ikke alle innleggene i tråden, jeg så bare der hvor du skrev feil, og der mobilhunter ble forvirra :)

Skrevet

Jepp, men jeg leste ikke alle innleggene i tråden, jeg så bare der hvor du skrev feil, og der mobilhunter ble forvirra :)

ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...