Gjest mobilehunter Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva betyr dette? Hvis man vil kjøpe en mobil av en privatperson som sier at tlf er låst til Telenor? Kan jeg ikke bare putte inn mitt eget SIM-kort da?? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ikke hvis du har telenor nei. Det må da bli feil? Man kan bruke sim-kort _kun_ fra telenor må bli riktig her. 0 Siter
Gjest mobilehunter Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ikke hvis du har telenor nei. Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor? Hvordan vet man om en telefon er låst da? Og hva betyr det? 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det må da bli feil? Man kan bruke sim-kort _kun_ fra telenor må bli riktig her. ja sorry. bare telenor man kan bruke da.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor? Hvordan vet man om en telefon er låst da? Og hva betyr det? vet ikke hvordan man finner det ut. det må man spørre om når man kjøper mobilen.. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor? Hvordan vet man om en telefon er låst da? Og hva betyr det? "Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor?" Nettopp det du kan. Er mobilen låst til Telenor, må du bruke et SIM-kort fra Telenor, og ikke fra Netcom, Tele2, OneCall, Chess e.l. See? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor? Hvordan vet man om en telefon er låst da? Og hva betyr det? Det var vel kommet bort et "ikke" i det svaret, tenker jeg Låst til Telenor betyr at kun sim-kort fra telenor kan brukes. 0 Siter
Gjest mobilehunter Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 "Jeg kan ikke putte inn et SIM-kort fra Telenor i en mobil som er låst til Telenor?" Nettopp det du kan. Er mobilen låst til Telenor, må du bruke et SIM-kort fra Telenor, og ikke fra Netcom, Tele2, OneCall, Chess e.l. See? Kan jeg finne ut om den tlf jeg har er låst til Telenor? Jeg aner ikke. Sto ingentign om det i annonsen da jeg kjøpte den (subsidiert) 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kan jeg finne ut om den tlf jeg har er låst til Telenor? Jeg aner ikke. Sto ingentign om det i annonsen da jeg kjøpte den (subsidiert) Er det abonnemang eller kontantkort? 0 Siter
Gjest mobilehunter Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Er det abonnemang eller kontantkort? abo 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 abo Da er det den du må gå ut i fra. Har du abo. fra telenor fungerer simkortet ditt i en mobil som er låst til telenor. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det var vel kommet bort et "ikke" i det svaret, tenker jeg Låst til Telenor betyr at kun sim-kort fra telenor kan brukes. skreiv jo under her at det er bare simkort fra telenor man kan bruke.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 skreiv jo under her at det er bare simkort fra telenor man kan bruke.. Jepp, men jeg leste ikke alle innleggene i tråden, jeg så bare der hvor du skrev feil, og der mobilhunter ble forvirra 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jepp, men jeg leste ikke alle innleggene i tråden, jeg så bare der hvor du skrev feil, og der mobilhunter ble forvirra ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.