Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første bladet har vel nettopp kommet ut, vel? Hvordan kan han allerede abonnere på det da?

Det første bladet er ute nå, han fikk tilbud om abonnement for en tid siden, i forbindelse med at han også abonnerer på Pondus.

Så det kom rett til postkassa hans, selvfølgelig i god tid før jeg fant det i kiosken. Hmf.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

6

• muriel

4

• pekkaline

3

• NeaNoor

3

Skrevet

Jøss, er du medlem på sats, eller? ;)

Javisst, er medlem på sats ja!

*hvisker* men har ikke vært til stede fysisk siden august -men er ofte der sånn i tankene altså!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det første bladet er ute nå, han fikk tilbud om abonnement for en tid siden, i forbindelse med at han også abonnerer på Pondus.

Så det kom rett til postkassa hans, selvfølgelig i god tid før jeg fant det i kiosken. Hmf.

Ja, nemlig. Det samme har jeg gjort, så da kan jeg kanskje si at jeg abonnerer jeg og da. *kose seg med første M-blad* :D

Skrevet

På innlegget med den rette peach-linken under her også?

Neida. Der er du kul! :)

Men du verden så mange rare bilder jeg får opp når jeg forbi forbudt-skiltet.

Nå sist dukka det opp en (gammel) naken trasvestitt med svære plastpupper, parykk av langt, lyst hår og råsminka.

Prikken over i-en er en konjakkflaske dytta opp i rumpa. Den henger og dingler så fint og konkurrerer ut den skrukke tissen ...

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida. Der er du kul! :)

Men du verden så mange rare bilder jeg får opp når jeg forbi forbudt-skiltet.

Nå sist dukka det opp en (gammel) naken trasvestitt med svære plastpupper, parykk av langt, lyst hår og råsminka.

Prikken over i-en er en konjakkflaske dytta opp i rumpa. Den henger og dingler så fint og konkurrerer ut den skrukke tissen ...

:-)

Hoho!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...