Gjest en doler som lurer Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Snakket med en dansk jente på bussen som nylig har flyttet til Oslo. Jeg trodde først at hun var svensk. Ble overrasket da hun sa at hun var dansk, trodde jeg villle høre det på uttalen og tonefall hvis hun var dansk. Hun kan jo ha godt språkøre også for det jeg vet. Så det jeg lurer på er om det er steder i Danmark hvor de ikke prater med potet i halsen"?. Er det steder hvor de snakker dansk uten at det høres ut som dansk?. 0 Siter
Gjest en doler som lurer Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Bornholm? Er ikke det et veldig lite sted da?. Hvor mange mennesker bor det der?. 0 Siter
nick Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er ikke det et veldig lite sted da?. Hvor mange mennesker bor det der?. Bornholm er en øy sør for Sverige. Jeg har ikke anelse hvor mange som bor der, det var bare et forslag basert på lokaliteten. Dersom de snakker svensk så er det formodentlig med skånedialekt. Den er jævlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.