Gå til innhold

Kjøpe parfyme på nett fra utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri gjort dette. Hvordan er dette med toll og sånt?

lalala1365380457
Skrevet

hvis du kjøper fra strawberrynet så er det gjerne billigere for parfymen enn på taxfri,pluss de har gratis frakt! Har kjøpt en del parfymer derfra selv. Du kan nok dessverre ikke regne med at den når frem til jul, da den sannsynligvis blir stoppet i tollen og de bruker en eeeevighet!!

Parfymene jeg har bestillt har bestandig blitt stoppet i tollen, selv om jeg har bedt strawberrynet skrive det er en pakke eller nedskrive verdrien. Men jeg har lagt ut for tollkostnadene, tatt bilde av kvitteringen og mailet til strawberrynet. Etter kort tid har de satt inn pengene jeg måtte betale på min konto =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hvis du kjøper fra strawberrynet så er det gjerne billigere for parfymen enn på taxfri,pluss de har gratis frakt! Har kjøpt en del parfymer derfra selv. Du kan nok dessverre ikke regne med at den når frem til jul, da den sannsynligvis blir stoppet i tollen og de bruker en eeeevighet!!

Parfymene jeg har bestillt har bestandig blitt stoppet i tollen, selv om jeg har bedt strawberrynet skrive det er en pakke eller nedskrive verdrien. Men jeg har lagt ut for tollkostnadene, tatt bilde av kvitteringen og mailet til strawberrynet. Etter kort tid har de satt inn pengene jeg måtte betale på min konto =)

Men hvis man skal bestille varer som er dyrere enn 200 kroner, er dette tiden å gjøre det på.

Det er så mye post nå like før jul at mer enn normalt slipper igjennom tollen.

lalala1365380457
Skrevet

Men hvis man skal bestille varer som er dyrere enn 200 kroner, er dette tiden å gjøre det på.

mulig..men jeg bestillte omtrent på denne tiden i forfjor..og den ble stoppet og kom ikke fri fra tollen før over nyår,en ganske forsinket julegave =/

Skrevet

Ikke min pakke. Glemte å sjekke kursen og verdien på min pakke ble på 202,- Måtte betale 137,- i moms. Surt!

lalala1365380457
Skrevet

Ikke min pakke. Glemte å sjekke kursen og verdien på min pakke ble på 202,- Måtte betale 137,- i moms. Surt!

den er ufattelig sur ja! har en kamerat som opplevde det samme, da han bestillte lå det på 198 lr noe sånt, da den kom frem til tollen var det akkurat tippet over!

Rart de ikke har tenkt å gjøre noe med denne summen, er jo leeenge siden 200kr summen ble fastsatt, og for å si det mildt så har det jo vært en god prisstigning på ting den siste tid! Ekke mye man får for 200kr mere!

Skrevet

den er ufattelig sur ja! har en kamerat som opplevde det samme, da han bestillte lå det på 198 lr noe sånt, da den kom frem til tollen var det akkurat tippet over!

Rart de ikke har tenkt å gjøre noe med denne summen, er jo leeenge siden 200kr summen ble fastsatt, og for å si det mildt så har det jo vært en god prisstigning på ting den siste tid! Ekke mye man får for 200kr mere!

Det ble dyrt for to flasker hårspray ja, hadde blitt billigere å kjøpe det hos frisøren likevel.

De kunne i allefall satt grensa opp til 500,- i det minste.

lalala1365380457
Skrevet

Det ble dyrt for to flasker hårspray ja, hadde blitt billigere å kjøpe det hos frisøren likevel.

De kunne i allefall satt grensa opp til 500,- i det minste.

ja.. Veldig rart de ikke velger å øke litt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...