Gå til innhold

av og til.....

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

.. skulle jeg ønske dol var mer interessant. Det kunne vært det, åpent forum, fri for sex-preik i utide, oppegående folk osv. Likevel..

Skrevet

Oi, det var da litt av et spark i alle retninger.. du får begynne med å poste et innlegg om et tema du interesserer deg for da vettu, så kanskje noen oppegående mennesker gidder å svare deg ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva mener du nå? Er det mye sexpreik på åpent forum?

Skrevet

Her er det da fritt for både sexprat og oppegående folk så jeg skjønner ikke hva du piper etter?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Oi, det var da litt av et spark i alle retninger.. du får begynne med å poste et innlegg om et tema du interesserer deg for da vettu, så kanskje noen oppegående mennesker gidder å svare deg ;-)

nææææh.. vet ikke, jeg. Kanskje http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2651.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3424434&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3424434

Men det er vel utdebattert. Jeg bare lurte.

Uansett står jeg for det jeg skrev. Men det er kanskej et forum for spes. intr. småbarnsmødre, og det respekterer jeg. Synes bare det er så mye positivt her, at jeg skulle ønkse jeg fant noe lignende for oss som har (nesten) voksne barn.

Gjest heffalumpen
Skrevet

nææææh.. vet ikke, jeg. Kanskje http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2651.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3424434&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3424434

Uansett står jeg for det jeg skrev. Men det er kanskej et forum for spes. intr. småbarnsmødre, og det respekterer jeg. Synes bare det er så mye positivt her, at jeg skulle ønkse jeg fant noe lignende for oss som har (nesten) voksne barn.

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2651.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3424434&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3424434

mente jeg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Her er det da fritt for både sexprat og oppegående folk så jeg skjønner ikke hva du piper etter?

Les det jeg skriver davel!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

;-)

ja, DOL er hyggelig tidsfordriv for mange ulike mennesker.

Og når man har lite å snakke om kan det plutselig bli prat om bunnen i skittentøyskurven, håret til en bruker, tøyseinnlegg om utseende osv.

;-)

Tror alle bare må forsøke være litt overbærende mtp det. Heller unngå lese det som ikke interesserer en. :-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Skjønner ikke helt hvor du vil hen, men det finnes et forum her for foreldre til tenåringer også?

Ellers er det jo bare å starte tråder selv, med temaer man interesserer seg for.

Ja men jeg er vel for gammel da? Har ikke engang tenåringer lenger (såvidt ikke, da...)

Meg1365380063
Skrevet

Jeg beklager at du synes tråden jeg startet var uinteressant og kjedelig. Jeg vil likevel påstå å ha sett kjedeligere tråder. Men også morsommere og viktigere.

I dette tilfellet hadde jeg og kjæresten en diskusjon på noe det kunne være kjekt å høre andres mening om. Jeg kunne SMS'et alle venninnene mine, men DOL ville likevel gi meg flere svar. Og det er lettere å hive ut slike spørsmål på DOL enn til venner, fordi venner krever gjerne forklaring og mer kontekst, og det kan bli for nært.

Jeg har vært på DOL i mange, mange år uten å ha et nick som mange kjenner igjen eller tenker på. Men jeg trives godt her, fordi det er så mye forskjellig som prates om. Jeg kan finne artige filmer eller bilder som gjør at jeg humrer litt i hverdagen, jeg kan finne spørsmål og erfaringer fra hverdagen som gir meg råd og ideer, jeg kan finne linker til viktige nyhetssaker som har gått meg hus forbi, det er en mulighet til å fjase og slappe litt av - det er et forum som gir meg en enorm spennvidde, og derfor er så fristende.

Men jeg er ikke her så innmari mye i løpet av en dag, fordi jeg har andre ting i livet mitt som jeg synes er interessant - for eksempel jobb og studier, venner, politisk engasjement, osv. Der får jeg tilfredsstil de behovene.

Kanskje har vi ulike mål og ønsker og motivasjoner for å være på DOL?

Gjest heffalumpen
Skrevet

;-)

ja, DOL er hyggelig tidsfordriv for mange ulike mennesker.

Og når man har lite å snakke om kan det plutselig bli prat om bunnen i skittentøyskurven, håret til en bruker, tøyseinnlegg om utseende osv.

;-)

Tror alle bare må forsøke være litt overbærende mtp det. Heller unngå lese det som ikke interesserer en. :-)

hmmm.. lett å bli misforstått her. har ikke noe imot skittentøykurvinnlegg. Synes det er fritt for unødig sexpreik - noe flere har misforstått. synes det er oppegående folk her ... men her må man holde tungen rett i munnen, ellers erter man på seg folk. Noe som slett ikke var meningen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg beklager at du synes tråden jeg startet var uinteressant og kjedelig. Jeg vil likevel påstå å ha sett kjedeligere tråder. Men også morsommere og viktigere.

I dette tilfellet hadde jeg og kjæresten en diskusjon på noe det kunne være kjekt å høre andres mening om. Jeg kunne SMS'et alle venninnene mine, men DOL ville likevel gi meg flere svar. Og det er lettere å hive ut slike spørsmål på DOL enn til venner, fordi venner krever gjerne forklaring og mer kontekst, og det kan bli for nært.

Jeg har vært på DOL i mange, mange år uten å ha et nick som mange kjenner igjen eller tenker på. Men jeg trives godt her, fordi det er så mye forskjellig som prates om. Jeg kan finne artige filmer eller bilder som gjør at jeg humrer litt i hverdagen, jeg kan finne spørsmål og erfaringer fra hverdagen som gir meg råd og ideer, jeg kan finne linker til viktige nyhetssaker som har gått meg hus forbi, det er en mulighet til å fjase og slappe litt av - det er et forum som gir meg en enorm spennvidde, og derfor er så fristende.

Men jeg er ikke her så innmari mye i løpet av en dag, fordi jeg har andre ting i livet mitt som jeg synes er interessant - for eksempel jobb og studier, venner, politisk engasjement, osv. Der får jeg tilfredsstil de behovene.

Bra! :)

Meg1365380063
Skrevet

Jeg ser nå at du prøvde å linke til et musikkspørsmål - men jeg står likevel for det jeg sier om at folk sikkert har ulike motivasjoner for å være på DOL, og tilfredsstiler ulike behov her.

Når det er sagt, så er jeg 100 prosent barnefri, men trives godt her for det!

Gjest Princess Peach
Skrevet

hmmm.. lett å bli misforstått her. har ikke noe imot skittentøykurvinnlegg. Synes det er fritt for unødig sexpreik - noe flere har misforstått. synes det er oppegående folk her ... men her må man holde tungen rett i munnen, ellers erter man på seg folk. Noe som slett ikke var meningen.

Jeg skjønner ikke helt hvor sexpraten kommer inn i bildet?

Er det pga julepølse-tulletråden? *føle seg litt truffet* ;)

Gjest heffalumpen
Skrevet

hei på deg! Jeg mente IKKE å linke til innlegget ditt - det er en feil i dol. Jeg skrev et innlegg over eller under ditt, om musikk, som jeg mente å linke til, men det funker ikke.

jeg er enig i mye av det du sier. Mye av det samme gjør at jeg liker dol ... selv om jeg av og til ønsker noe annet, uten at jeg kan definere det i kveld - er litt trøtt. Takk for svar, iallfall :))

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvor sexpraten kommer inn i bildet?

Er det pga julepølse-tulletråden? *føle seg litt truffet* ;)

herreegud da, jeg sa jo at det er FRITT for unødig sex-preik. Noe det IKKE er på endel chattesteder. Les det jeg skriver da, som jeg har prøvd å si flere steder.. (kort lunte nå, sorry)

Meg1365380063
Skrevet

hei på deg! Jeg mente IKKE å linke til innlegget ditt - det er en feil i dol. Jeg skrev et innlegg over eller under ditt, om musikk, som jeg mente å linke til, men det funker ikke.

jeg er enig i mye av det du sier. Mye av det samme gjør at jeg liker dol ... selv om jeg av og til ønsker noe annet, uten at jeg kan definere det i kveld - er litt trøtt. Takk for svar, iallfall :))

Du hadde forklart hva du mente å linke til mens jeg skrev, så jeg prøvde å forebygge under... :-) Sorry om jeg kokte litt fort...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...