Gjest sjøstjerna Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 hmmm.. lett å bli misforstått her. har ikke noe imot skittentøykurvinnlegg. Synes det er fritt for unødig sexpreik - noe flere har misforstått. synes det er oppegående folk her ... men her må man holde tungen rett i munnen, ellers erter man på seg folk. Noe som slett ikke var meningen. Slapp bare av. Om du plutselig får litt respons- enten fordi folk misforstår eller er uenig- hva så? Det er ikke akkurat noen forbrytelse- det lille innlegget ditt? Det var jo bare et "ikke vondt ment lite hjertesukk"- slik jeg leste det. ;-) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du hadde forklart hva du mente å linke til mens jeg skrev, så jeg prøvde å forebygge under... :-) Sorry om jeg kokte litt fort... Hehe ... det går da bra No prob! Ha en god aften.... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Slapp bare av. Om du plutselig får litt respons- enten fordi folk misforstår eller er uenig- hva så? Det er ikke akkurat noen forbrytelse- det lille innlegget ditt? Det var jo bare et "ikke vondt ment lite hjertesukk"- slik jeg leste det. ;-) *ler høyt* - u've got the point! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 herreegud da, jeg sa jo at det er FRITT for unødig sex-preik. Noe det IKKE er på endel chattesteder. Les det jeg skriver da, som jeg har prøvd å si flere steder.. (kort lunte nå, sorry) Oi, unnskyld, jeg misforsto da. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Oi, unnskyld, jeg misforsto da. ok 0 Siter
nick Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Les det jeg skriver davel! Hvorfor det? Det er da helt unødvendig? 0 Siter
hidi Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg skjønner faktisk ikke ett eneste ord i hele tråden... Hatt en dårlig dag i dag. *trøste* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Her er det da fritt for både sexprat og oppegående folk så jeg skjønner ikke hva du piper etter? Hehehe. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hehe ... det går da bra No prob! Ha en god aften.... Takk det samme! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Les det jeg skriver davel! Nå har jeg lest hovedinnlegget ditt flere ganger. Først den siste gangen så jeg at det gikk an å tolke det som stod der som at du mener at Åpent er fritt for sexprat, og at det er oppegående folk her. Alle gangene før det så det ut som om du sukket og ønsket at Åpnet skulle være fritt for sexprat og ønske at det var oppegående folk her. Så det er ikke rart at du ble misforstått. 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg skjønner faktisk ikke ett eneste ord i hele tråden... Hatt en dårlig dag i dag. *trøste* Enig - skjønte ikke en skjit - men det har jeg ikke gjort de siste dagene heller - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.