Gå til innhold

av og til.....

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hmmm.. lett å bli misforstått her. har ikke noe imot skittentøykurvinnlegg. Synes det er fritt for unødig sexpreik - noe flere har misforstått. synes det er oppegående folk her ... men her må man holde tungen rett i munnen, ellers erter man på seg folk. Noe som slett ikke var meningen.

Slapp bare av.

Om du plutselig får litt respons- enten fordi folk misforstår eller er uenig- hva så?

Det er ikke akkurat noen forbrytelse- det lille innlegget ditt? Det var jo bare et "ikke vondt ment lite hjertesukk"- slik jeg leste det.

;-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Du hadde forklart hva du mente å linke til mens jeg skrev, så jeg prøvde å forebygge under... :-) Sorry om jeg kokte litt fort...

Hehe ... det går da bra :) No prob!

Ha en god aften....

Gjest heffalumpen
Skrevet

Slapp bare av.

Om du plutselig får litt respons- enten fordi folk misforstår eller er uenig- hva så?

Det er ikke akkurat noen forbrytelse- det lille innlegget ditt? Det var jo bare et "ikke vondt ment lite hjertesukk"- slik jeg leste det.

;-)

*ler høyt* - u've got the point!

Gjest Princess Peach
Skrevet

herreegud da, jeg sa jo at det er FRITT for unødig sex-preik. Noe det IKKE er på endel chattesteder. Les det jeg skriver da, som jeg har prøvd å si flere steder.. (kort lunte nå, sorry)

Oi, unnskyld, jeg misforsto da. :)

Skrevet

Les det jeg skriver davel!

Hvorfor det? Det er da helt unødvendig?

Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke ett eneste ord i hele tråden...

Hatt en dårlig dag i dag.

*trøste*

Skrevet

Her er det da fritt for både sexprat og oppegående folk så jeg skjønner ikke hva du piper etter?

Hehehe.

Meg1365380063
Skrevet

Hehe ... det går da bra :) No prob!

Ha en god aften....

Takk det samme!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Les det jeg skriver davel!

Nå har jeg lest hovedinnlegget ditt flere ganger. Først den siste gangen så jeg at det gikk an å tolke det som stod der som at du mener at Åpent er fritt for sexprat, og at det er oppegående folk her.

Alle gangene før det så det ut som om du sukket og ønsket at Åpnet skulle være fritt for sexprat og ønske at det var oppegående folk her.

Så det er ikke rart at du ble misforstått.

Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke ett eneste ord i hele tråden...

Hatt en dårlig dag i dag.

*trøste*

Enig - skjønte ikke en skjit - men det har jeg ikke gjort de siste dagene heller - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...