Gå til innhold

Sangen fra XBOX-reklamen

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg hører en fin melodi/sang på TV'en, jeg snur meg, for jeg vil se hvilken artist det er, for jeg vil høre mer. Men så er det bare en teit reklame for XBOX 360. Vet noen hvilken sang det er snakk om?

Dårlig forklart, men kanskje noen vet likevel ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det den Mad World-sangen? "All around me are familiar faces, worn out places" eller noe lignende?

Caloni Makaroni
Skrevet

Er det den Mad World-sangen? "All around me are familiar faces, worn out places" eller noe lignende?

Jeg glemte jo å høre etter teksten ;) Men jeg kan forsøke å laste ned sangen, og høre om det er den. Takk! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg glemte jo å høre etter teksten ;) Men jeg kan forsøke å laste ned sangen, og høre om det er den. Takk! :)

Jeg tror det er den. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Gary Jules - Mad world :) Fin sang!!

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...