Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hører en fin melodi/sang på TV'en, jeg snur meg, for jeg vil se hvilken artist det er, for jeg vil høre mer. Men så er det bare en teit reklame for XBOX 360. Vet noen hvilken sang det er snakk om? Dårlig forklart, men kanskje noen vet likevel 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Er det den Mad World-sangen? "All around me are familiar faces, worn out places" eller noe lignende? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Er det den Mad World-sangen? "All around me are familiar faces, worn out places" eller noe lignende? Jeg glemte jo å høre etter teksten Men jeg kan forsøke å laste ned sangen, og høre om det er den. Takk! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg glemte jo å høre etter teksten Men jeg kan forsøke å laste ned sangen, og høre om det er den. Takk! Jeg tror det er den. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Gary Jules - Mad world Fin sang!! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Gary Jules - Mad world Fin sang!! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.