Gå til innhold

Haiti-snop?

Gjest Fridafrosk og han i kjelleren.

Anbefalte innlegg

Gjest Fridafrosk og han i kjelleren.
Skrevet

Jeg leter etter en oppskrift på noe konfekt eller snop... vi laga det på skolen for 12 år siden. De allte det Haiti-snop fordi vi hadde om dette landet i O-fag hehe :) Er det noen som kan hjelpe meg med denne oppskriften?

Læreren hadde en gryte som hun blandet sjokolade og kokos oppi, det var flere ingredienser også, men jeg husker ikke hvilke. Det smaket bare kokos og sjokolade hvertfall (ikke noe annet appelsin-fjas eller noe sånn). Det ble rullet til små runde boller som vi spiste etterpå. Knallgodt!

Skrevet

Afro-amerikanske, om jeg får be:-) Må være PK i disse tider

De er da på ingen måte amerikanske =P

Skrevet

Afro-amerikanske, om jeg får be:-) Må være PK i disse tider

NEGER heter det!

Skrevet

De er da på ingen måte amerikanske =P

Haiti var de fra ja:-) Glemte meg helt bort.

Skrevet

NEGER heter det!

Jada, vet det, men omtrent alt blir omgjort nå for tiden :-)

Skrevet

Du er vågal som tør ta "neger" i din munn i disse tider. Før du vet ordet av det er du slettet og kastet ut herfra. *verden er gal*

Det er greit, jeg bruker vanligvis svarting eller pakkis. Dog utelukkende overfor kulørte mennesker med en behagelig sans for sarkasmer.

Men negerboller heter negerboller frem til språkrådet har sagt noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...