Gå til innhold

Full og gal...

Anbefalte innlegg

Gjest farligfarlig
Skrevet

Jeg ble med noen tilfeldig forbipasserende på nachspiel sist jeg var på byen. Jeg som i edru tilstand er veldig rolig og fornuftig, blir gjerne helt vill og gal når jeg har drukket... Blir med på alt, og ikke alt er like lurt. Disse folka hadde en del stoff, og jeg ble *selvfølgelig* med å sniffe noe som lå på et speil på bordet. Merkelig nok kan jeg ikke si jeg fikk noen virkning av det, og bra er det så klart (!), men hva kan dette ha vært for noe? Jeg tenker at det kan ha vært kokain eller noe sånnt...men er det mulig å sniffe det og ikke få noen virkning?

Jeg er utrolig glad for at jeg kom meg vel hjem den kvelden...og tar nok nachspielet hos noen jeg kjenner neste gang!

Skrevet

Hvis du var mer eller mindre dritings er det ikke umulig at det vil overdøve effekten av kokain.

Skrevet

Kan ha vært amfetamin, ikke alle som merker virkning av det den første gangen...

Henriette1365380130
Skrevet

Veldig mange merker ikke noe første gang de tar kokain.

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Veldig mange merker ikke noe første gang de tar kokain.

Og en del merker ikke stort siste gang de tar det heller.

(før det er for sent)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du er skikkelig dritings er det ikke usannsynlig at du ikke vil kjenne noe av dopet, nærmest uansett hva det er du dytter i deg.

Skrevet

Farligfarlig, ja! Narkotika bør en holde seg langt unna...

Noen blir hekta med èn gang, og en vet aldri hvem,,,

Skrevet

Hvis du er skikkelig dritings er det ikke usannsynlig at du ikke vil kjenne noe av dopet, nærmest uansett hva det er du dytter i deg.

Det du sier her er nok feil, er mer rett de noen av de andre sier, at han gjerne ikkje kjente det siden det var første gangen.

Alkohol vil ikkje overdøve noenting, MEN du kan få en annen rus enn den vanlige rusen du eventuellt ville fått med det stoffet.

Skrevet

Drikk litt mindre neste gang så kanskje vettet er sånn nogenlunde ivaretatt:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det du sier her er nok feil, er mer rett de noen av de andre sier, at han gjerne ikkje kjente det siden det var første gangen.

Alkohol vil ikkje overdøve noenting, MEN du kan få en annen rus enn den vanlige rusen du eventuellt ville fått med det stoffet.

Nei, det jeg sier er korrekt. Hvis alkoholrusen er sterk nok kan du fort være for dritings til å registrere rusen.

Nøyaktig som du tidvis kan være for dritings til å registrere smerte.

Skrevet

Dette skriver jeg i beste mening bare så det er sagt aller først.

Er det mulig at du har en eller annen form for psyksisk ustabilitet? Det er mange som reagerer på den måten du gjør med alkohol og blir med på ting de ikke helt skjønner dritten av før de har havnet opp i en ekstrem situasjon. Min bestevenninne er en av de, desverre. Hun er egentlig ganske smart og oppegående, men noe skjer med henne etter hun inntar alkohol det trenger ikke være mer enn et par glass. Jeg sier ikke at du _er_ psykisk ustabil, men det er kanskje verdt å være litt obs. Ikke kult å være 35, ha tre barn og oppdage at du ikke egentlig vet hvem du er, fordi du hele livet har handlet på impuls og ikke tatt deg tid til å tenke.

Om du er "høy" på alkohol i utgangspunktet så er det ikke sikkert du merker noe særlig til kokain, er det bra/ren kokain (noe det sjelden eller aldri er i Norge) så kan du bli skikkelig dårlig, spy og sånn fordi dosen er for stor. Er det dritt noe sjansene er veldig store for trenger du ikke merke noe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette skriver jeg i beste mening bare så det er sagt aller først.

Er det mulig at du har en eller annen form for psyksisk ustabilitet? Det er mange som reagerer på den måten du gjør med alkohol og blir med på ting de ikke helt skjønner dritten av før de har havnet opp i en ekstrem situasjon. Min bestevenninne er en av de, desverre. Hun er egentlig ganske smart og oppegående, men noe skjer med henne etter hun inntar alkohol det trenger ikke være mer enn et par glass. Jeg sier ikke at du _er_ psykisk ustabil, men det er kanskje verdt å være litt obs. Ikke kult å være 35, ha tre barn og oppdage at du ikke egentlig vet hvem du er, fordi du hele livet har handlet på impuls og ikke tatt deg tid til å tenke.

Om du er "høy" på alkohol i utgangspunktet så er det ikke sikkert du merker noe særlig til kokain, er det bra/ren kokain (noe det sjelden eller aldri er i Norge) så kan du bli skikkelig dårlig, spy og sånn fordi dosen er for stor. Er det dritt noe sjansene er veldig store for trenger du ikke merke noe.

Skriver under på denne.

Hvis man i fylla gjør ting som er utenkelig i edru tilstand, og på den måten havner i situasjoner som kan få store konsekvenser, er det kanskje en ide å kutte ut alkoholen.

Gjest grums i gamle dager
Skrevet

Oi, skummelt, men kjenner meg litt igjen, er også usannsynlig overkul i fylla, og har gjort mye rart som jeg aldri kunne gjort edru, hemningene er som blåst vekk.

Jeg sniffet kokain på et nachtspiel engang, gjennom en tusenlapp, det var kult å veldig riktig der og da.

Fikk heller ingen virkning, mine "venner" sa det var fordi jeg tok litt for lite og at det ikke virker så godt når man er påvirket av alkohol, og at neste gang jeg prøvde ville det bli annerledes.

Det ble alldeles ikke noe neste gang, jeg var så smart at jeg hadde nachtspielet hos meg selv, og å våkne opp å se på stuebordet morgenen etter var et helvete, jeg hadde sånn noia for at noen skulle finne det ut at jeg trodde jeg skulle tilte.

Aldri mer..

Skrevet

Skriver under på denne.

Hvis man i fylla gjør ting som er utenkelig i edru tilstand, og på den måten havner i situasjoner som kan få store konsekvenser, er det kanskje en ide å kutte ut alkoholen.

Jepp.

Min venninne har det mye bedre nå, det er to år siden hun sluttet å drikke, men hun sier at hun gjerne skulle drukket seg dritings igjen bare en gang for å få rast litt fra seg igjen, så legger hun til. "Jævlig voksen tankegang ikke sant, når man er 35 år" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...