Gå til innhold

Hva betyr egentlig "togli"? (spansk/italiensk el.?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet mitt er bare _litt_ finere *hehe*

Det er det sikkert :-)

Litt artig det navnet Gurine, forresten. Har alltid sett på det som skikkelig traust og gammeldags.

Men nå vet jeg om ei på min alder, snerten og stilig dame som heter det!

Og plutselig er Gurine et helt OK navn!

Skrevet

Bokstaver i navnet, sier du?

*tenke, tenke*

Nysgjerrig jeg, nei? *S*

Hun heter så klart "Tove Glidemiddel" :)

Skrevet

Synes absolutt ikke det er kjedelig jeg, det skiller seg fint ut, fordi det ikke er noe navn eller ord (før vi nå vet hva det betyr på italiensk da). Men samtidig greit å uttale. Jeg har sagt tågli jeg også, eller jeg har vel sjelden eller aldri sagt det høyt, men... :-)

Første gang jeg var på dol (for mange år siden) skulle jeg bare ta en liten titt innom og skrev ned nicket uten å tenke meg om. Etterhvert _ble_ jeg togli og det ble for dumt å skifte nick ;-)

Hyggelig å høre at nicket ikke er helt "fjernt" ;-)

Skrevet

vet du forresten hva volvo betyr? -jeg ruller :)

Aner ikke! :-)

Skrevet

Bokstaver i navnet, sier du?

*tenke, tenke*

Nysgjerrig jeg, nei? *S*

Tordis-Gudrun Lie ;-)

Skrevet

Det er det sikkert :-)

Litt artig det navnet Gurine, forresten. Har alltid sett på det som skikkelig traust og gammeldags.

Men nå vet jeg om ei på min alder, snerten og stilig dame som heter det!

Og plutselig er Gurine et helt OK navn!

Foreløpig kjenner jeg ingen Gurine, så for meg er det er snålt kjerringnavn. Skifter garantert mening dersom jeg treffer ei ung og sprek Gurine ;-)

Skrevet

_At_ jeg ikke tenkte på det, nei, det er ei skam!

Skrevet

Haha, morsom du ;-)

Skrevet

vet du forresten hva volvo betyr? -jeg ruller :)

Hehe, sorry..burde jo skjønt at du svarte på spørsmålet ditt selv. Det går litt rundt i disse førjulstider *flirer oppgitt*

Skrevet

Det er noe som ikke slipper taket her...Er det ikke en indianer i en tegneserie eller barnefilm som het togli? Eller hva het han? :)

Skrevet

Det er noe som ikke slipper taket her...Er det ikke en indianer i en tegneserie eller barnefilm som het togli? Eller hva het han? :)

Mowgli?

Skrevet

Mowgli?

JAA! likner jo litt da :)

Kanskje du er fruen?hehe

Skrevet

JAA! likner jo litt da :)

Kanskje du er fruen?hehe

Mowgli er jo kjempesøt, så jeg sier ikke nei takk til han ;-)

Får spørre gubben om jeg kan få ha han på si' ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...