Gå til innhold

sjalu? jeg??

Gjest annonnym idag

Anbefalte innlegg

Gjest annonnym idag
Skrevet

har i det siste blitt småsjalu og hakkete på kjæresten min.. aldri vært det før, og har absolutt ingen grunn til det.. elsker han over alt på jord, og fortsetter jeg er jeg redd jeg kan miste han (han har ikke kommentert det. regnet med at det var pga familiesituasjon)!. jeg vet at han elsker meg, og at jeg ikke har noen grunn til å være sånn... noen som kan komme med tips til å bli kvitt det?? ville vært flott!

Skrevet

tror ikke du blir kvitt det før du klarer å stole helt på han...

Gjest annonnym idag
Skrevet

tror ikke du blir kvitt det før du klarer å stole helt på han...

men.. jeg stoler helt på han! har aldri hatt den følelsen før!

Skrevet

hmm.. rart du føler det sånn da egentlig :/

Skrevet

Hvorfor ikke sette dere ned begge to og snakke om det først og fremst? om det blir for vanskelig finnes det terapi for dette problemet ville jeg tro...

Håper det løser seg, sjalusi er ødeleggende, men si til partneren din hvordan du har det og foreslå at dere lufter tanker og følelser før det er for sent:)

Gjest merrrryy christmas
Skrevet

Dette er vel vanlig i perioder...?Tegn på god fantasi :-))

Ikke bruk for mye energi på det...

Tenk etter om det er verdt å bekymre seg slik?

Tenk at dersom dette er et problem for deg, så har du det egentlig godt...Med det mener jeg at det er et lite problem å ha...i forhold til hva andre mennesker har av problemer.. :-)

Ikke bruk tid på å snakke med ham om det...Man vekker kanskje lyster hos den andre som gjerne i utgangspunktet ikke fantes der...

Eventuelt si det slik at du trenger hjelp fra ham i denne perioden; Kan han få deg til å føle deg ekstra trygg? Bygge opp selvtilliten e.l.

Gjest annonnym idag
Skrevet

Dette er vel vanlig i perioder...?Tegn på god fantasi :-))

Ikke bruk for mye energi på det...

Tenk etter om det er verdt å bekymre seg slik?

Tenk at dersom dette er et problem for deg, så har du det egentlig godt...Med det mener jeg at det er et lite problem å ha...i forhold til hva andre mennesker har av problemer.. :-)

Ikke bruk tid på å snakke med ham om det...Man vekker kanskje lyster hos den andre som gjerne i utgangspunktet ikke fantes der...

Eventuelt si det slik at du trenger hjelp fra ham i denne perioden; Kan han få deg til å føle deg ekstra trygg? Bygge opp selvtilliten e.l.

han er veldig flink til å fortelle meg at han elsker meg, at han syns jeg er fin, og at kun det beste er godt nok, og det er meg.. han er snill og omtenksom på alle måter.. så får satse på at dette er noe som går over! så jeg tar det nok ikke opp med det første.. takk for svar :) det hjalp meg til å tenke!

Skrevet

Sjalusi er redsel for å miste den man elsker.Det bygger på tillit, trygghet og det å kunne stole på kjæresten.

Du stoler på han, du vet at elsker deg, det inkluderer også trygghet og tillit. Hva kan gå galt? Ergo er din sjalusi ubegrunnet.

Sjalusi bunner i usikkerhet, Men hvorfor være usikker når du vet at han _elsker_ deg...!

Istedet for å være negativ, tenk heller på at denne flotte mannen elsker deg og har valgt deg. Sikkert med god grunn!

Nyt kjærligheten sammen, det vil være absolutt det beste for dere begge...

Gjest annonnym idag
Skrevet

Sjalusi er redsel for å miste den man elsker.Det bygger på tillit, trygghet og det å kunne stole på kjæresten.

Du stoler på han, du vet at elsker deg, det inkluderer også trygghet og tillit. Hva kan gå galt? Ergo er din sjalusi ubegrunnet.

Sjalusi bunner i usikkerhet, Men hvorfor være usikker når du vet at han _elsker_ deg...!

Istedet for å være negativ, tenk heller på at denne flotte mannen elsker deg og har valgt deg. Sikkert med god grunn!

Nyt kjærligheten sammen, det vil være absolutt det beste for dere begge...

takk :) skal huske på det!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...