Lillemus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Startvekt: 60,3 Mål: 57 Forrige uke: 59,5 I dag: 59,6 *Sukk* Jaja, jeg har vært flink i matveien egentlig, men man må vel røre litt på seg og... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Sist fredag hadde jeg gått opp 200 g.. Vekten i dag viser ned 500 g siden forrige uke. Da har jeg gått ned 1,8 kg fra startvekten. *fornøyd* 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Forrige uke var 61 ser jeg, kjekk måte å følge med på dette gitt. Vekta i dag kryper sakte ned mot 60, mangler sikkert 100-200 gram, men med gammel ordinær vekt er det ikke enkelt å se. Mener selv jeg har vært flink, byttet ut all snacks med grønn t uten sukker, etter en tilvenningsperiode funker et over all forventning, spiser null snop midt i uka. Men å nå målet før jul gjør jeg nok ikke, så da er det vel bare å begynne på scratch igjen etter jula da, hmm. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Startvekt: 66,6 kilo Mål: 62 kilo Forrige uke: 66,8 kilo I dag: 66,9 kilo Dette går gale veien!!!!! Nå trenger jeg litt oppmuntring, folkens!!! Får rett og slett ikke bevegd meg. Sitter på rompa dagen lang :-( Ønsker meg skritteller til jul. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Startvekt: 66,6 kilo Mål: 62 kilo Forrige uke: 66,8 kilo I dag: 66,9 kilo Dette går gale veien!!!!! Nå trenger jeg litt oppmuntring, folkens!!! Får rett og slett ikke bevegd meg. Sitter på rompa dagen lang :-( Ønsker meg skritteller til jul. Har lagt på en hekto begge to vi. Jaja. Jeg vet jeg får skritteller til jul, den gamle varte ikke mange ukene før den begynte å slå seg av i hytt og pine og det gidder jeg jo ikke. Så jeg skal prøve å være flink frem mot jul også, men fra 20/12 - 2/1 er det unntakstilstand altså! ) Og da er det full rulle med skritteller og alt igjen. 0 Siter
tusseline Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 *stønn* VIL ikke veie meg i dag!!! *kryper til korset* Vekta i dag viste 67,6 - alså en kg MER enn forrige uke... Hva er det som skjer?! Jeg har trimmet, ikke spist godis, ikke pms... ingenting... Er det på tide med en ny vekt??! Tidligere i uka var jeg nemlig nede på 66,3..... Skjønner ikkeno` jeg.... *demotivert* 0 Siter
Speak Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 *stønn* VIL ikke veie meg i dag!!! *kryper til korset* Vekta i dag viste 67,6 - alså en kg MER enn forrige uke... Hva er det som skjer?! Jeg har trimmet, ikke spist godis, ikke pms... ingenting... Er det på tide med en ny vekt??! Tidligere i uka var jeg nemlig nede på 66,3..... Skjønner ikkeno` jeg.... *demotivert* Jeg varierer 1,5 kilo fra en dag til neste. Vanligvis bare 0,5, men det er altså dagsvariasjoner. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 0.8 kg ned denne uken. Har gått ned 3 kg siden jeg startet. Det går sakte, men det er vel det beste da er det større sjans for at det hold 0 Siter
flowy Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Gått opp 800 gram:(. Men jeg var på julebord og spiste mitt siste måltid klokka 11 i går. Håper at det bare er vomfyll. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 *stønn* VIL ikke veie meg i dag!!! *kryper til korset* Vekta i dag viste 67,6 - alså en kg MER enn forrige uke... Hva er det som skjer?! Jeg har trimmet, ikke spist godis, ikke pms... ingenting... Er det på tide med en ny vekt??! Tidligere i uka var jeg nemlig nede på 66,3..... Skjønner ikkeno` jeg.... *demotivert* Jeg går også opp i vekt :-( I går investerte jeg i nye batterier, slik at jeg i alle fall skal kunne stole på den! Men jeg sitter på rompa og spiser omtrent som normalt, så her blir det ingen vektreduksjon :-( 0 Siter
tusseline Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg går også opp i vekt :-( I går investerte jeg i nye batterier, slik at jeg i alle fall skal kunne stole på den! Men jeg sitter på rompa og spiser omtrent som normalt, så her blir det ingen vektreduksjon :-( Vel, du har i alle fall holdt vekta sånn noenlunde på samme nivå, det er da noe! *optimistiskt smil* Nei, det er nok tøffe tider foran oss nå et par-tre uker med jula og alt det medfører.. Tvi-tvi!! 0 Siter
Gjest anonym på det Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 82,9 Jeg husker ikke hva jeg var sist uke, men det var sikkert det samme. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Vel, du har i alle fall holdt vekta sånn noenlunde på samme nivå, det er da noe! *optimistiskt smil* Nei, det er nok tøffe tider foran oss nå et par-tre uker med jula og alt det medfører.. Tvi-tvi!! Uff - sitter på jobb, og vi har fått en diger boks med deilig sjokolade fra Hval sjokoladefabrikk i Sandefjord.... Spiser vanligvis ikke mye sjokolade, men denne var bare ekstremt god - og jeg har spist mange biter allerede i dag. *smekk på lanken!* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg glemte å veie meg i går så gjorde det i dag i stedet. Jeg har skeia ut hele uka så visste ikke om jeg turde helt Må skjerpe meg. Startvekt: 74.8 Ønsket vekt: 61-62 kg Forrige ukes vekt: 72.9 Denne uken: 73.4 (( Jeg visste jo jeg hadde gått opp. Denne uken skal det bli bedre 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Startvekt: 66,6 kilo Mål: 62 kilo Forrige uke: 66,8 kilo I dag: 66,9 kilo Dette går gale veien!!!!! Nå trenger jeg litt oppmuntring, folkens!!! Får rett og slett ikke bevegd meg. Sitter på rompa dagen lang :-( Ønsker meg skritteller til jul. Du må driiite før du veier deg ;o) En kabel, og du har gått ned 200 gram... *hehe* Jeg har vært godtesyk i flere uker, og nå har jeg trødd innpå altfor mye usunt i de siste dagene. Skjærpings fra i morgen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.