Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er på vei ned i kjelleren igjen... Angst og utrygghet trekker meg ned... Kan noen hjelpe meg opp? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Stå foran speilet og le til deg selv. Først vil du synes det er patetisk, men plutselig blir du i bedre humør. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 skriv ned minst 3 ting som har vært positivt/gjort deg glad idag! Tving deg selv til å finne noe! Fokuser på dette =) utvid listen etter hvert som du klarer å finne flere positive ting! Hjelper på å få snudd litt på ting 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Stå foran speilet og le til deg selv. Først vil du synes det er patetisk, men plutselig blir du i bedre humør. Prøvde å le i speilet... Skjønte at det ikke er meg det bare kommer an på...det er kjærestens væremåte som gir meg angst og uttrygghet... Det er ikke meg det kommer an på... 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 skriv ned minst 3 ting som har vært positivt/gjort deg glad idag! Tving deg selv til å finne noe! Fokuser på dette =) utvid listen etter hvert som du klarer å finne flere positive ting! Hjelper på å få snudd litt på ting Det er kjæresten som gir meg angst og uttrygghet... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Prøvde å le i speilet... Skjønte at det ikke er meg det bare kommer an på...det er kjærestens væremåte som gir meg angst og uttrygghet... Det er ikke meg det kommer an på... da er han ikke noe for deg! En kjereste skal gjøre at du føler deg trygg og god! På hvilken måte gjør han at du føler angst og utrygghet? Slenger han stygge kommentarer til deg? Driver psykisk terror/mobbing? Fysisk mishandling? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er kjæresten som gir meg angst og uttrygghet... ja, leste dette under ditt svar til åsemor.. Men på hvilken måte? Uansett så er han ikke noe god for deg da! Du kan ta kontakt med et krisesenter om du føler du ikke klarer å kutte forholdet selv! Eller en god venn du tror kan hjelpe, en hjelpelinje på telefon kanskje.. 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Prøvde å le i speilet... Skjønte at det ikke er meg det bare kommer an på...det er kjærestens væremåte som gir meg angst og uttrygghet... Det er ikke meg det kommer an på... Da er eneste mulighet å snakke med kjæresten, få tingene på bordet og ta det derfra. Om det er han/hun som holder deg nede er det veien å gå. Du er mer verdt enn å omgås mennesker som får deg til å føle deg sånn. 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 da er han ikke noe for deg! En kjereste skal gjøre at du føler deg trygg og god! På hvilken måte gjør han at du føler angst og utrygghet? Slenger han stygge kommentarer til deg? Driver psykisk terror/mobbing? Fysisk mishandling? Han har gjort så mye i starten av forholdet,-som gjør at jeg har vanskelig for å stole på han... Det er så mye som har skjedd at jeg har mistet mye av meg selv og selvfølelsen min.. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Han har gjort så mye i starten av forholdet,-som gjør at jeg har vanskelig for å stole på han... Det er så mye som har skjedd at jeg har mistet mye av meg selv og selvfølelsen min.. snakk med ham om det, hvis du føler dere er i en situasjon som gjør at du kan snakke med ham! Begynn å sett av tid til deg selv for å finne deg selv igjen. Lag gjerne liste over forskjeller du føler på deg selv fra før til nå.. Tenk deg godt om, om du tror det er noe som kan bygges opp igjen mellom dere, eller om du rett og slett må komme deg ut av forholdet! Vonde tanker å finne ut av, men du får det så mye bedre etterpå! 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Da er eneste mulighet å snakke med kjæresten, få tingene på bordet og ta det derfra. Om det er han/hun som holder deg nede er det veien å gå. Du er mer verdt enn å omgås mennesker som får deg til å føle deg sånn. Kommunikasjon er ikke min beste side... Ordene bare snubler unna og jeg får ikke sagt det jeg mener... Det bruker å ende opp at jeg gir kjæresten rett...bare for å slippe unna... Som oftest er det jeg som blir den store,stygge ulven... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Kommunikasjon er ikke min beste side... Ordene bare snubler unna og jeg får ikke sagt det jeg mener... Det bruker å ende opp at jeg gir kjæresten rett...bare for å slippe unna... Som oftest er det jeg som blir den store,stygge ulven... hva med å skrive et langt brev, mens du er for deg selv? kanskje det kan hjelpe deg få uttrykkt alle tankene du har omkring ting, og gjør at han må lese alt du tenker før han begynner å si noe tilbake.. Kanskje det kan være en fin måte å få ut alt det du føler? 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 hva med å skrive et langt brev, mens du er for deg selv? kanskje det kan hjelpe deg få uttrykkt alle tankene du har omkring ting, og gjør at han må lese alt du tenker før han begynner å si noe tilbake.. Kanskje det kan være en fin måte å få ut alt det du føler? Jeg har prøvd det mange ganger...men kjæresten takler ikke det... Kjæresten blir voldsomt sinna da. Jeg vet ikke hvorfor... Jeg tror heller jeg må bli sterkere og flinkere å prate for meg... Kjenner at jeg virkelig trenger å få lagt fram mye for å bli ordentlig trygg igjen... 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Takk for at dere har vært her! Kjenner at jeg er på vei opp igjen! Klemtilalleframeg! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har prøvd det mange ganger...men kjæresten takler ikke det... Kjæresten blir voldsomt sinna da. Jeg vet ikke hvorfor... Jeg tror heller jeg må bli sterkere og flinkere å prate for meg... Kjenner at jeg virkelig trenger å få lagt fram mye for å bli ordentlig trygg igjen... ja, det skjønner jeg godt.. Men er du sikker på at det er et forhold du vil fortsette å være i? Det høres ut som kjæresten din ikke har noe omtanke for deg eller hvordan du føler det, bare med å bli enormt sint på deg når du har tatt mot til deg og skrevet et brev til ham for å formidle følelsene dine. Det er kjempeviktig at han respekterer deg og tar hensyn til dine følelser, noe som det virker som han ikke gjør i det hele tatt.. Parterapi er vel kanskje ikke noe han vil gå med på heller, da han blir sint for et brev.. Tror du må tenke deg godt om, om han er noe å samle på? Tror du fortjener noe enormt bedre!! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Takk for at dere har vært her! Kjenner at jeg er på vei opp igjen! Klemtilalleframeg! Lykke til med situasjonen! Sett deg i tankeboksen, finn noen du stoler på som du kan snakke med - prøv å finn deg selv igjen og prøv å finn ut av tankene dine, selv om de konklusjonene du kan komme til kan virke skremmende! Klem til deg =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.