Gjest problem-bolla Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Har spurt før, men ble dessverre ikke klokere av svaret jeg fikk... Noen andre som aner hva jeg må gjøre når skrivebordet plutselig har blitt mindre enn selve skjermen på pc'en min? (Dell inspiron 6400.) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 mener du at selve skjermbildet har blitt mindre enn selve skjermen? Det er snakk om stasjonær pc med ekstern skjerm? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ville forsøkt å endre oppløsningen. Høyreklikk på skrivebordet, velg properties, settings, screen resolution. 0 Siter
Gjest problem-bolla Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ville forsøkt å endre oppløsningen. Høyreklikk på skrivebordet, velg properties, settings, screen resolution. Det funka :-) Takk skal du ha! 0 Siter
Gjest problem-bolla Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 mener du at selve skjermbildet har blitt mindre enn selve skjermen? Det er snakk om stasjonær pc med ekstern skjerm? Ja, det var det jeg mente. Men nå er det i orden :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det funka :-) Takk skal du ha! Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.