GoodTimes Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette har andre spurt om her for ikke lenge siden, men jeg husker ikke svarene og finner dem heller ikke når jeg søker på Dol. Æsj.Så jeg får spørre, jeg også, da: Hvor får man kjøpt slike små plastbeholdere til å ha sjampo og kremer i når man skal ha dem med i håndbagasjen på fly? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har kjøpt på Hennes & Maurits. De hadde en liten toalettmappe med tomflasker i. Mener også å ha sett noe lignende på Kappahl. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Også husker jeg en tipset deg om at det gikk an å kjøpe urinprøveglass på apoteket. Ikke dyrt. Og praktisk størrelse er det også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Apoteket? Nille? Vita? Urinprøveglass fra apoteket er ypperlige, men de sprekker jo om de klemmes hardt i bagasjen da. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Jeg har kjøpt på Hennes & Maurits. De hadde en liten toalettmappe med tomflasker i. Mener også å ha sett noe lignende på Kappahl. Flott! Takk! Det blir nok H&M. 0 Siter
flowy Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 De har det garantert på Saape og så har de det på Vita. Jeg har akkurat kjøpt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Både på H&M og Vita. Vita har noen greie veldig små som holder til et par hårvasker og dermed ikke tar mye plass. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 H&M, Lindex, de fleste butikkene har som er ment på kosmetikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.