Gå til innhold

Små plastbeholdere (igjen!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har andre spurt om her for ikke lenge siden, men jeg husker ikke svarene og finner dem heller ikke når jeg søker på Dol.

Æsj.Så jeg får spørre, jeg også, da: Hvor får man kjøpt slike små plastbeholdere til å ha sjampo og kremer i når man skal ha dem med i håndbagasjen på fly?

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har kjøpt på Hennes & Maurits. De hadde en liten toalettmappe med tomflasker i. Mener også å ha sett noe lignende på Kappahl.

Gjest Debra irl
Skrevet

Også husker jeg en tipset deg om at det gikk an å kjøpe urinprøveglass på apoteket. Ikke dyrt. Og praktisk størrelse er det også.

Skrevet

Apoteket? Nille? Vita? Urinprøveglass fra apoteket er ypperlige, men de sprekker jo om de klemmes hardt i bagasjen da.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Hennes & Maurits. De hadde en liten toalettmappe med tomflasker i. Mener også å ha sett noe lignende på Kappahl.

Flott! Takk! Det blir nok H&M.

Skrevet

De har det garantert på Saape og så har de det på Vita. Jeg har akkurat kjøpt. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Både på H&M og Vita.

Vita har noen greie veldig små som holder til et par hårvasker og dermed ikke tar mye plass.

Angela1365380318
Skrevet

H&M, Lindex, de fleste butikkene har som er ment på kosmetikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...