fyrlykt Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 http://elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25120&cid=5415 Noen som har synspunkter om denne som eventuelt skal brukes av en 13 åring som laster ned en del musikk og mikser litt med musikken, han spiller noe og ellers skal den brukes til lekser og surfing. 0 Siter
flowy Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det der er en veldig bra PC til en veldig god pris! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette ser helt OK ut til en bra pris. Har selv en Acer som jeg er veldig fornøyd med, men den ligger i en helt annen prisklasse. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Den pc'en har jeg! Det er en bra pc til en bra pris - du får mye for pengene her. :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Den pc'en har jeg! Det er en bra pc til en bra pris - du får mye for pengene her. :-) Takker for svar! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.