Gjest Karius og Baktus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Reiser til Tallinn neste fredag og har et hull i en tann som jeg gjerne skulle ha fått gjort noe med. Har hørt om flere som har fått tannbehandling i Tallinn, til halve prisen her. Og det hadde kommet godt med ettersom jeg er student. Noen som vet noe om dette og hvordan man evt. bestiller time? 0 Siter
Gjest Har ikke nick i dag Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 "Reiser til Tallinn"? "Halve prisen her"? Hvor befinner du deg egentlig? 0 Siter
Gjest Karius og Baktus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ooops. Har hørt om flere som har fått tannbehandling i Tallinn, til halve prisen av her i Norge. 0 Siter
Gjest treskaft Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 "Reiser til Tallinn"? "Halve prisen her"? Hvor befinner du deg egentlig? halve prisen av det som er her... har du problemer med å forstå ting generelt?? 0 Siter
Gjest Har ikke nick i dag Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 halve prisen av det som er her... har du problemer med å forstå ting generelt?? Hadde han/hun skrevet "halve prisen AV DET SOM ER her", så er det jo ikke vanskelig å forstå. Har ikke noe å si, jeg bare lurte. 0 Siter
Gjest treskaft Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hadde han/hun skrevet "halve prisen AV DET SOM ER her", så er det jo ikke vanskelig å forstå. Har ikke noe å si, jeg bare lurte. Det er ikke vanskelig å forsåt uansett, men du er kanskje litt treig? 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er ikke vanskelig å forsåt uansett, men du er kanskje litt treig? Maiken? 0 Siter
Gjest Har ikke nick i dag Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er ikke vanskelig å forsåt uansett, men du er kanskje litt treig? Ja, er litt treig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.