Gå til innhold

Hva slags rødvin til en godt voksen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi bl.a. en flaske rødvin til svigersene til jul og jeg er fullstendig og totalt blank på rødvin! Ifølge min kjære drikker hun alt av rødvin, takk for den hjelpen liksom...

Noen som har et tips? Hun er en sprek dame i slutten av 60-åra og vinen bør ikke koste skjorta da, selv om den kan koste litt. :o)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mista nikket

5

• mariaflyfly

5

• GoodTimes

3

Gjest portvina
Skrevet

Herregud, hvordan skal VI kunne vite hva svigermora di liker? Det bør vel du evt mannen din vite bedre enn oss!!?? Spør ham da vel, han må da kunne bidra med noe? Eller?

Eller bare kjøpe en vin du liker. Er det mulig å gjøre alt så vanskelig som mulig??

Gjest *tenker*-har glemt ut navnet
Skrevet

Det var en rødvin med et kvinnenavn som var veldig god.

Gjest annlovinda
Skrevet

Herregud, hvordan skal VI kunne vite hva svigermora di liker? Det bør vel du evt mannen din vite bedre enn oss!!?? Spør ham da vel, han må da kunne bidra med noe? Eller?

Eller bare kjøpe en vin du liker. Er det mulig å gjøre alt så vanskelig som mulig??

Godt humør i dag du???

Gjest Elextra
Skrevet

Der var det ikke mange å finne av _mine_ yndlingsviner i alle fall! :-0

Smaken er som baken :B

Gjest annlovinda
Skrevet

Valpolicella viner er gode viner synes nå jeg.

Selv om jeg ikke er i 60-åra da. :)

Gjest portvina
Skrevet

Godt humør i dag du???

Ja, er det, men makan til teit spm da, og hun må jo ha en helt håpløs mann som ikke kan hjele til, eller kjøpe gaven til sin egen mor for den del...

Skrevet

Til Portvina: Herregud, how stupid can you get. Ikke klarer du å lese trådstarters innlegg heller, der står det nemlig at kjæresten ikke kan hjelpe henne, for han sier bare at mora hans liker all slags rødvin.

Nå la ikke Lillemus til at hun ikke har greie på det, fordi hun aldri drikker rødvin sjøl, men det vet jeg, for jeg har vært her en stund.

Jeg støtter forslaget om å sjekke den linken, Lillemus.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Chile: Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon er fantastisk god. Har vært yndlingsvinen min de siste 14 - 15 årene.

Argentina: Alamos Cabernet Sauvignon

Australia: Jacob's Creek Cabernet Sauvignon

Ser ut til at jeg holder meg til en druetype, hehe. Uff, så kjedelig jeg er! :-(

Gjest portvina
Skrevet

Til Portvina: Herregud, how stupid can you get. Ikke klarer du å lese trådstarters innlegg heller, der står det nemlig at kjæresten ikke kan hjelpe henne, for han sier bare at mora hans liker all slags rødvin.

Nå la ikke Lillemus til at hun ikke har greie på det, fordi hun aldri drikker rødvin sjøl, men det vet jeg, for jeg har vært her en stund.

Jeg støtter forslaget om å sjekke den linken, Lillemus.

Han kan ikke hjelpe henne, du mener gidder ikke? Han burde være fult kapabel til å kjøpe gave til sin egen mor selv, håpløst mannfolk det der. Klart han kan hjelpe, men han gidder tydeligvis ikke.

Dessuten, hvorfor pese med det, dra på polet kjøpe en flaske, så enkelt er det.

Er du støttekontakten hennes eller? Kanskje DU burde hjelpe henne da?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, er det, men makan til teit spm da, og hun må jo ha en helt håpløs mann som ikke kan hjele til, eller kjøpe gaven til sin egen mor for den del...

Må være måte på teit reaksjon også, da. *rister på hodet* Syns overhodet ikke det er merkelig at noen spør etter vinforslag. Finnes mange teitere ting man kan gjøre, men det vet nok du alt om! ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Smaken er som baken :B

Du, der var langt fra alle man finner på polet, bare for å ha sagt det!

Gjest portvina
Skrevet

Må være måte på teit reaksjon også, da. *rister på hodet* Syns overhodet ikke det er merkelig at noen spør etter vinforslag. Finnes mange teitere ting man kan gjøre, men det vet nok du alt om! ;-)

Jada, har sett en hel rekke teite innlegg her inne, og merkelignok står det lillemus bak 80 % av dem...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han kan ikke hjelpe henne, du mener gidder ikke? Han burde være fult kapabel til å kjøpe gave til sin egen mor selv, håpløst mannfolk det der. Klart han kan hjelpe, men han gidder tydeligvis ikke.

Dessuten, hvorfor pese med det, dra på polet kjøpe en flaske, så enkelt er det.

Er du støttekontakten hennes eller? Kanskje DU burde hjelpe henne da?

"Han burde være fult kapabel til å kjøpe gave til sin egen mor selv, håpløst mannfolk det der. "

Ærlig talt, er det _han_ som skal kjøpe gave fra Lillemus til sin mor?

Gjest Elextra
Skrevet

Du, der var langt fra alle man finner på polet, bare for å ha sagt det!

Hva mener du?

I DN-guiden kan man velge utsalgssted i søket.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jada, har sett en hel rekke teite innlegg her inne, og merkelignok står det lillemus bak 80 % av dem...

Da leser i alle fall du og jeg veldig forskjellige innlegg.

Gjest portvina
Skrevet

"Han burde være fult kapabel til å kjøpe gave til sin egen mor selv, håpløst mannfolk det der. "

Ærlig talt, er det _han_ som skal kjøpe gave fra Lillemus til sin mor?

Kjøper de hver sin gave til alle slektninger??

Gjest Elextra
Skrevet

Valpolicella viner er gode viner synes nå jeg.

Selv om jeg ikke er i 60-åra da. :)

Enig.

Men til en blodig biff foretrekker jeg noe tyngre, f.eks. en burgunder :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...