Gå til innhold

Danse-Kristian-uttalelse

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Til tider er hun relativt full av former. Hun ser ikke alltid ut som på film, og jeg vil anta hun slanker seg ned til filmroller hvor hun trenger å være spesielt sexy.

.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det lurte jeg også på:)

Har aldri sett henne tykk.

Også synes jeg det er litt underlig å si at han ikke går for pene jenter når han fremhever Liv Tyler. Hun er jo ur-eksemplet på fantastisk vakker, synes jeg!

Men hun er jo forskjellig fra sånne blonde kjedelig-pen jenter (Neida - ikke alle blonde er kjedelig pene....ta det med ro...)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Også synes jeg det er litt underlig å si at han ikke går for pene jenter når han fremhever Liv Tyler. Hun er jo ur-eksemplet på fantastisk vakker, synes jeg!

Men hun er jo forskjellig fra sånne blonde kjedelig-pen jenter (Neida - ikke alle blonde er kjedelig pene....ta det med ro...)

Jeg forstår hva han mener, og er helt enig.

Liv Tyler er et veldig godt eksempel da det er noe spesielt over henne. Hun er ikke av den klassisk pene typen. Men hun har en enorm utstrålig og gjør mye ut av et litt spesielt utseende.

Det ser ut som om jeg og nøttemannen har samme damesmak. Jeg har heller aldri sett noe i disse modellbertene. Alle ser like ut. Det er kjedelig.

Gjest this is a signature
Skrevet

Ja, Liv Tyler er vakker. Men hun skiller seg på en måte ut, kanskje både utseendemessig og som person.

Haha: "Liv Tyler kunne hatt en sjanse på meg"..Det var ydmykt sagt..;-) Som om hun en gang ville ha enset ham, liksom..Men hva vet vel jeg?

tzatziki1365380058
Skrevet

Liv Tyler er et veldig godt eksempel da det er noe spesielt over henne. Hun er ikke av den klassisk pene typen. Men hun har en enorm utstrålig og gjør mye ut av et litt spesielt utseende.

Det ser ut som om jeg og nøttemannen har samme damesmak. Jeg har heller aldri sett noe i disse modellbertene. Alle ser like ut. Det er kjedelig.

Jeg er enig i at hun er spesiell. Men jeg synes hun er fantastiks vakker OG spesiell.

Det å like Liv Tyler kvalifiserer ikke for å si at han ikke går for pene jenter, akkurat.

Men nå kverulerer jeg voldsomt. Jeg skjønner jo hva både han og du mener :)

Synes dere har bra dame-smak! Jeg hadde garantert gått for Liv Tyler typen hvis jeg var mann..:)

Er i det lesbiske hjørnet i dag..hehe...

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, Liv Tyler er vakker. Men hun skiller seg på en måte ut, kanskje både utseendemessig og som person.

Haha: "Liv Tyler kunne hatt en sjanse på meg"..Det var ydmykt sagt..;-) Som om hun en gang ville ha enset ham, liksom..Men hva vet vel jeg?

Enig i at hun skiller seg veldig ut, ja. Og egentlig bare kverulerer jeg litt i dag :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er enig i at hun er spesiell. Men jeg synes hun er fantastiks vakker OG spesiell.

Det å like Liv Tyler kvalifiserer ikke for å si at han ikke går for pene jenter, akkurat.

Men nå kverulerer jeg voldsomt. Jeg skjønner jo hva både han og du mener :)

Synes dere har bra dame-smak! Jeg hadde garantert gått for Liv Tyler typen hvis jeg var mann..:)

Er i det lesbiske hjørnet i dag..hehe...

Jeg synes også hun er fantastisk vakker, men det gjør nøttemannen også.

Vel, du forstår hva vi mener, så det er det ikke noe poeng i å dra forklaringen lengre enn som så. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg synes også hun er fantastisk vakker, men det gjør nøttemannen også.

Vel, du forstår hva vi mener, så det er det ikke noe poeng i å dra forklaringen lengre enn som så. :)

:)

Gjest this is a signature
Skrevet

Kommer an på hva slags type modell du sikter til..

Super/toppmodeller blir kjente fordi de faktisk _er_ spesielle.

Glamourmodeller derimot er litt mer silikon og plastikk..Og de av den blonde typen ser ganske så like ut..

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg tipper på han var ironisk.

Han mente nok at han foretrekker jenter som ser normale ut i stedet for pipestilk damer som vi ser masse av i hollywood og på catwalken.

Skrevet

http://www.born-today.com/Today/pix/tyler_liv.jpg

Kaller du dette tjukt?? jaja..

Det er jo et proft bilde, som kan være redigert og dessuten som sdd sier, så slanker hun seg nok til slike photoshoots og filmer.

Her ser du hvordan hun ser ut til vanlig:

http://www.lacoctelera.com/esestosano/imagen/untitled1_6.jpg

http://files.myopera.com/Rubitomas/albums/78168/thumbs/Liv%20Tyler.jpg_thumb.jpg

http://fiecini.webblogg.se/images/ltyler_073219367.jpg

Jeg ville ikke kalt henne "litt tjukk" selv, men i hollywoods målestokk er hun ikke tynn.

Skrevet

Dæven - hvis ho er tjukk - da bør jeg være på sirkus - som elefant.

Angela1365380318
Skrevet

Jeg fant forresten dette bildet av Liv Tyler: http://www.obuolys.lt/klubas/files/thumbs/t_liv_tyler_fat_141.jpg

Er du sikker på at det er henne?

Hun har jo en halvsøster som er kliss lik henne (det var slik hun fant ut hvem som var faren hennes) og hun er jo plus siza model..

Dette bildet kan jo være tatt rett etter at hun hadde født og da må tilogmed holywood kjendiser få ha litt mage synest jeg.

Har hørt at det blir mer og mer vanlig at kjendisene bestiller keisersnitt meg mageplastikk i et! Altså ut med ungen og bort med fett og stramme huden i ett!

Skrevet

Er du sikker på at det er henne?

Hun har jo en halvsøster som er kliss lik henne (det var slik hun fant ut hvem som var faren hennes) og hun er jo plus siza model..

Dette bildet kan jo være tatt rett etter at hun hadde født og da må tilogmed holywood kjendiser få ha litt mage synest jeg.

Har hørt at det blir mer og mer vanlig at kjendisene bestiller keisersnitt meg mageplastikk i et! Altså ut med ungen og bort med fett og stramme huden i ett!

Ikke sikker på noe jeg - bare linker i vilden sky ;D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer an på hva slags type modell du sikter til..

Super/toppmodeller blir kjente fordi de faktisk _er_ spesielle.

Glamourmodeller derimot er litt mer silikon og plastikk..Og de av den blonde typen ser ganske så like ut..

Jeg tenkte ikke bokstavelig talt på modeller, men jenter som tradisjonelt blir ansett som veldig pene.

Jeg liker jenter med personlige særtrekk jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...