Caloni Makaroni Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Har de skolebøker for videregående skole på Norli på Ski Storsenter? Jeg vet de har det i begynnelsen av skoleåret, men har de et visst utvalg hele året? Jeg tenkte på noen mattebøker til allmennfaglig utdanning. Jeg vet de har det hele året på Norli i Oslo, men tenkte jeg skulle høre om noen vet angående Ski først. På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest Norli Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 ...du kan jo ringe å spørre: Norli Tlf: 64 91 18 80 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 ...du kan jo ringe å spørre: Norli Tlf: 64 91 18 80 Ja, men tenkte jeg skulle slippe Takk for nummeret, ringer om jeg ikke får noen svar her! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Søk på www.haugenbok.no de sender bøker portofritt. Hilsen 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Søk på www.haugenbok.no de sender bøker portofritt. Hilsen Takk! Det er flere som sender bøker portofritt, såvidt jeg forstår. Men jeg skal ut på shopping før jul, og tenkte jeg skulle ta det da. Men dersom det ikke finnes på Ski, så kan det være aktuelt med å bestille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.