Gå til innhold

NB!!! Data tr+bbe3!!!haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tr6r v5 har fått et v5r4s!! Tastat4r er he3t +de3agt!!! Ha-er en e33er annen f6rstår! Hva g1+r 1eg ved dette???

Har ike anti v5r4s !!!hjelpp!!!!

kjerringskinn
Skrevet

Tror ikke det er noen fare på ferde. Du har bærbar pc går jeg ut fra?

På mitt tastatur er de bokstavene du har skrevet på samme taster som de du egentlig skulle ha skrevet. Dise aktiveres av en funksjonstast.

Se om du finner en tast det står Fn på. Trykk på den, evt sjekk om den har hengt seg opp.

Antivirus BØR du ha. Det finnes brukbare gratisversjoner på nett, f.eks avast.

Skrevet

Tror ikke det er noen fare på ferde. Du har bærbar pc går jeg ut fra?

På mitt tastatur er de bokstavene du har skrevet på samme taster som de du egentlig skulle ha skrevet. Dise aktiveres av en funksjonstast.

Se om du finner en tast det står Fn på. Trykk på den, evt sjekk om den har hengt seg opp.

Antivirus BØR du ha. Det finnes brukbare gratisversjoner på nett, f.eks avast.

har -r+vd fn, det gar i22e!!

Hva 2an 1eg g1+re??

Skrevet

har -r+vd fn, det gar i22e!!

Hva 2an 1eg g1+re??

holder nå inne fn knappen, og da går det bra...men nå slipper jeg den 6g da går det 522e bra 5 det he3e tatt!! kan ikke sitte slik å holde den inne, hva kan jeg gjøre? men u er jo en knupp, som fant ut av det...hvorfor henger den se opp og hva kan jeg gjøre nå??

Caloni Makaroni
Skrevet

holder nå inne fn knappen, og da går det bra...men nå slipper jeg den 6g da går det 522e bra 5 det he3e tatt!! kan ikke sitte slik å holde den inne, hva kan jeg gjøre? men u er jo en knupp, som fant ut av det...hvorfor henger den se opp og hva kan jeg gjøre nå??

Hold inne Fn og trykk på Num Lock. Da skal det ordne seg.

Skrevet

Kan num-locken være på?

1000 1000 1000 takk!! Nå ble jeg kjempeglad! :-) Gjett om jeg var stresset! har tilogmed brukt noen hundrelapper på å laset ned antivirus som jeg trodde ville ta knekken på problemet, men til ingen nytte...Vel,nå har jeg hvertfall antivrus, og har lært noe om pc'n min.) Takk, takk,dere har vært til uvurdelig hjelp!!!

Gjest Humlepungen
Skrevet

*ler*

Det innlegget ditt var rimelig komisk.

Godt at det løste seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...