Gjest Aviaana Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette er noe jeg forsøker å finne ut av og som plager med sterkt da jeg ikke finner det ut:). Leste i Nation Geographic en gang om et sted på sydpolen hvor flere mennesker fra sør-amerika hadde emigrert. Det var visst en et helt lite samfunn der med skole, sykehus, postkontor etc. Så så jeg på nettside for au pairer, en familie som søkte au pair til Antarktis!. Det var antarktisk ikke arktis. Det var heller ikke falklandsøyene. Men husker ikke hvor jeg fant det. har forsøkt å søke det opp men finner det ikke igjen., Så altså: Hvilket sted i antarktisk kan det være snakk om som har faste bosetninger?. Kan noen please hjelpe meg her Hilsen Aviaana som klør i fingrene etter å dra til Antarktis . 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Kun antagelser fra min side, men det er jo folk på forskningsstasjoner der, kanskje det er noen av de som har behov for au-pair? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Kun antagelser fra min side, men det er jo folk på forskningsstasjoner der, kanskje det er noen av de som har behov for au-pair? ja kan jo være det. Jeg lurer på om jeg kan ha drømt at jeg har lest dette. Samtidig synes jeg det er merkelig at folk som jobber på forskningstasjoner tar familien sin med dit. Ikke akkurat mye å gjøre for ungene der. Har søkt og søkt, men finner ikke hvor jeg leste det. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ja, det bor mennesker på Antarktis, men så å si alle bor der i forbindelse med forskerstasjonene. Det bor ca. 4000 mennesker i Antarktis i sommermånedene og ca. 1000 om vinteren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.