Gå til innhold

er det mange norske voksne i dag som ikke kan svømme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lærte å svømme i sjøen da jeg var ca 10 år. Svømming på skolen hadde jeg ikke før på gymnaset 17 år gammel. Det var utrolig mange som hadde unnskyldning for å slippe bading; rart at alle hdde mensen akkurat når vi badet? Jeg likte ikke gym ellers, men bading elsket jeg, så mensen stoppet ikke meg!

En gutt på min alder holdt på å drukne to ganger. likevel har han aldri lært seg å svømme!

Skrevet

Jeg må nok kan kalles voksen, og jeg svømmer ikke. Jeg flyter like godt som en skiftnøkkel.

Gjest amparro...
Skrevet

Faren min kan ikke svømme. Han er 60 år og oppvokst i Nord Norge. Der badet de ikke mye og lærte heller aldri å svømme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...