Gå til innhold

Ikke røyker og stress

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tanke slo meg i dag (jøss:)) Jeg lurer på hva dere ikke røykere gjør for å stresse ned, tenke klart når dere har hektiske dager? Er ute etter alternativer ja!

Jeg tenker mye klarere etter å ha fått meg en røyk. Roer meg med røyk i "kriser" osv Så hva gjør du når du har for mange baller i lufta?

Caloni Makaroni
Skrevet

Akkurat det der er det eneste jeg har misunt "dere røykere". Om man står og venter på noe, og føler seg veldig dum som står rett opp og ned midt på gata, så hadde det vært veldig greit å ta seg en røyk, bare for å ha noe å gjøre.

Og om jeg er kjempenervøs for noe, så hadde det sikkert også vært greit å røyke.

Ikke for nikotinens del, for jeg er jo ikke avhengig der, selvsagt. Men bare for å ha noe å holde på med. Det blir lett til at man står og fikler med mobilen eller noe sånt ;)

Skrevet

Jeg spiser!

Hm..vil nok ikke bruke den metoden :)

Skrevet

Akkurat det der er det eneste jeg har misunt "dere røykere". Om man står og venter på noe, og føler seg veldig dum som står rett opp og ned midt på gata, så hadde det vært veldig greit å ta seg en røyk, bare for å ha noe å gjøre.

Og om jeg er kjempenervøs for noe, så hadde det sikkert også vært greit å røyke.

Ikke for nikotinens del, for jeg er jo ikke avhengig der, selvsagt. Men bare for å ha noe å holde på med. Det blir lett til at man står og fikler med mobilen eller noe sånt ;)

Kanskje man legger seg til andre vaner altså, fikle med mobiler og spise...

Tror nok du har det bedre uten røyk. Blir jo teit å "støtte" seg til røyken. Jeg vurderer et nytt forsøk, men ikke nå, det er jo jul snart :) (*det passer aldri å slutte å røyke*)

Caloni Makaroni
Skrevet

Kanskje man legger seg til andre vaner altså, fikle med mobiler og spise...

Tror nok du har det bedre uten røyk. Blir jo teit å "støtte" seg til røyken. Jeg vurderer et nytt forsøk, men ikke nå, det er jo jul snart :) (*det passer aldri å slutte å røyke*)

Det er nok ikke gode nok grunner til å begynne å røyke, ja ;)

Å slutte å røyke er vel et av de aller vanligste nyttårsforsettene (rett etter "spise sunnere og trene mer"). Du kan jo prøve, eller du kan være utradisjonell og slutte til påske istedet ;)

Skrevet

Det er nok ikke gode nok grunner til å begynne å røyke, ja ;)

Å slutte å røyke er vel et av de aller vanligste nyttårsforsettene (rett etter "spise sunnere og trene mer"). Du kan jo prøve, eller du kan være utradisjonell og slutte til påske istedet ;)

ja det blir nok heller til påske ;)

Gjest mediter
Skrevet

Du kan drive med litt pusteøvelser eller yoga.

Du kan ta en kopp te.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...