Gå til innhold

Hjelp! SÅ svimmel morgen og kveld!!

Anbefalte innlegg

Gjest snulletutten
Skrevet

Hva kan dette være, noen med samme erfaring her? Jeg har den siste uka vært så svimmel, særlig når jeg står opp om morgenen, om også om kvelden. Merker ikke noe til det på dagtid. Spiser greit og har begynt å ta jern. Tror dere det er grunn til å gå til lege? -

Glad for svar..

Gjest høres kjent ut
Skrevet

Heisann.

ja så klart bør du snakke med legen.

Men, dette høres kjent ut for meg. Eksen min hadde det akkurat slik du beskriver i perioder. Han hadde noe greier som var helt ufarlig. Tror den het krystallsyken. Helt ufarlig.

Det står om den her:

http://www.helsenytt.no/artikler/svimmelhet.htm

Men dra til legen ja.

Skrevet

Heisann.

ja så klart bør du snakke med legen.

Men, dette høres kjent ut for meg. Eksen min hadde det akkurat slik du beskriver i perioder. Han hadde noe greier som var helt ufarlig. Tror den het krystallsyken. Helt ufarlig.

Det står om den her:

http://www.helsenytt.no/artikler/svimmelhet.htm

Men dra til legen ja.

hehe søren! der var du jaggu før meg:)

Gjest høres kjent ut
Skrevet

hehe søren! der var du jaggu før meg:)

Artig sammentreff :o)

Gjest Aviaana
Skrevet

Du bruker ikke kontaktlinser og har rotet med linsestyrken? En jeg kjenner ble plutselig så svimmel at hun oppsøkte legen. da forstod hun at hun hadde byttet om høyre og venstre linse, med ulik styrke.

Men dette har du vel utelukket ?

;).

Gjest snulletutten
Skrevet

SÅ snille dere er som vil hjelpe med nyttige lenker! Har lest dem. Tusen takk!

Gjest snulletutten
Skrevet

Du bruker ikke kontaktlinser og har rotet med linsestyrken? En jeg kjenner ble plutselig så svimmel at hun oppsøkte legen. da forstod hun at hun hadde byttet om høyre og venstre linse, med ulik styrke.

Men dette har du vel utelukket ?

;).

Jeg bruker riktignok linser, men også briller. Og svimmelheten kommer helst når jeg IKKE bruker linsene, dvs tidlig morgen/sen kveld.. Brillene har jeg brukt i mange år...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...