Gå til innhold

test av ferdig pepperkakedeig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste overskriften, var det i dagbladet tro, om en test av ferdig pepperkakedeig. Kanskje det var på tv? Hørte iallefall at den billigste var den beste. Noen som har link til testen eller kan fortelle meg hvem som vant?

Skrevet

Aner ikke noe om testen men er akkurat ferdig å bake av Ikea sin deig! Utrolig bra deig å jobbe med, billig og smaker godt!!! :)

Skrevet

Aner ikke noe om testen men er akkurat ferdig å bake av Ikea sin deig! Utrolig bra deig å jobbe med, billig og smaker godt!!! :)

Vet du om Ikea selger pepperkakeformer også?

Skrevet

Det er jeg jammen ikke sikker på, men Rimi har:)

Skrevet

Det har de iallefall gjort før.

Skrevet

Det gjør de! Sist jeg var på Ikea lå formene ved pepperkakedeigen.

Skrevet

Jeg har ikke testen, men IKEA sin ble best i test i VG. Jeg prøvde den selv i går. Som folk skrev nedenfor her er den veldig god å kjevle ut og jobbe med, og kakene ble absolutt perfekte! Jeg har aldri fått til så fine pepperkaker før:) Tror den kostet 25 eller 35 kroner. For 1 kg.

Skrevet

Test eller ikkje test... om eg hadde hugsa kva for ferdigdeig eg brukte i fjor skulle eg i alle fall gitt deg ei kraftig åtvaring. Kva den var laga av veit eg ikkje, men den var ikkje god verken på smak, utsjånad/konsistens på kakene, og ikkje minst, vi blei dårlege i magen av den. Men det var ikkje Ikea - ser den blei anbefalt under her :)

Skrevet

Vi kjøpte Berthas (?) på Ica, rød boks med hvitt lokk. Aldri mer. De tynneste pepperkakene ble seige, de som var litt tykkere ble ikke så verst, men både jeg og ungene syntes de ble for sterke på smak.

Gjest tippsiiii
Skrevet

IKEA selger pepperkakeformer, ja. På Furuset ligger de rett ved kassa, der hvor alle juletingene er.

Gleder meg til å prøve deigen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...