fuji1365380447 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er det meg som er gammeldags og naiv, eller er det slik at alle menn med hull i høyre øre signaliserer at de er homo? Eller er dette bare en patetisk bygdeantakelse og Urban Legend? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er ikke det en veldig 80-talls-myte? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det var i alle fall sånn før. Nå virker det som om mannfolka helst skal ha hull i begge ørene, så da blir det liksom litt borte Da jeg gikk på barneskolen, i 6. klasse, så begynte det en tysk gutt i 4. klasse. Han hadde hull i høyre øre, for det var vanlig for gutter i Tyskland, visstnok. Endte opp med at han bare måtte ta ut ringen, og ta hull i andre øret, for han ble ertet sånn.. 0 Siter
kamazi Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det var en gang ... Men nei, du kan absolutt ikke gå ut fra at menn med ring i høyre øre er homser. Det er langt mer sannsynlig at de heter Ronny og kommer fra Enebakk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror ikke de skal ha det alene nei.. Men nå er jeg oppvokst på bygda sjøl da;-P Begge, og venstre er vel vanligst...Men nå må jeg tenke altså..Vet at de fleste av mine mannlige venner har hull i øra, men neimenn om jeg husker hvilken side de som ikke har i begge har det på..! Tror dessuten at det er sånn at uansett hvor mange hull u har i ørene skal den største pynten/ringen være nedrest i _venstre_ øre om du er hetero. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror ikke de skal ha det alene nei.. Men nå er jeg oppvokst på bygda sjøl da;-P Begge, og venstre er vel vanligst...Men nå må jeg tenke altså..Vet at de fleste av mine mannlige venner har hull i øra, men neimenn om jeg husker hvilken side de som ikke har i begge har det på..! Tror dessuten at det er sånn at uansett hvor mange hull u har i ørene skal den største pynten/ringen være nedrest i _venstre_ øre om du er hetero. :-) Men om _jeg_ bare skal bruke en stor ring eller dings,eller umake par, ville det være naturlig for meg å henge den største i høyre! Hm! Er det derfor jeg har lesbeapell på byen tro? ;-P (Jeg måtte tenke gjennom dette nå nemlig, og det ville være helt feil å ha en singel, stor dings i venstre øre! ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.