Gå til innhold

Hemmelig homo-tegn?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Er det meg som er gammeldags og naiv, eller er det slik at alle menn med hull i høyre øre signaliserer at de er homo?

Eller er dette bare en patetisk bygdeantakelse og Urban Legend?

Fortsetter under...

Caloni Makaroni
Skrevet

Det var i alle fall sånn før. Nå virker det som om mannfolka helst skal ha hull i begge ørene, så da blir det liksom litt borte ;)

Da jeg gikk på barneskolen, i 6. klasse, så begynte det en tysk gutt i 4. klasse. Han hadde hull i høyre øre, for det var vanlig for gutter i Tyskland, visstnok. Endte opp med at han bare måtte ta ut ringen, og ta hull i andre øret, for han ble ertet sånn..

Skrevet

Det var en gang ...

Men nei, du kan absolutt ikke gå ut fra at menn med ring i høyre øre er homser. Det er langt mer sannsynlig at de heter Ronny og kommer fra Enebakk.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror ikke de skal ha det alene nei.. Men nå er jeg oppvokst på bygda sjøl da;-P

Begge, og venstre er vel vanligst...Men nå må jeg tenke altså..Vet at de fleste av mine mannlige venner har hull i øra, men neimenn om jeg husker hvilken side de som ikke har i begge har det på..!

Tror dessuten at det er sånn at uansett hvor mange hull u har i ørene skal den største pynten/ringen være nedrest i _venstre_ øre om du er hetero.

:-)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror ikke de skal ha det alene nei.. Men nå er jeg oppvokst på bygda sjøl da;-P

Begge, og venstre er vel vanligst...Men nå må jeg tenke altså..Vet at de fleste av mine mannlige venner har hull i øra, men neimenn om jeg husker hvilken side de som ikke har i begge har det på..!

Tror dessuten at det er sånn at uansett hvor mange hull u har i ørene skal den største pynten/ringen være nedrest i _venstre_ øre om du er hetero.

:-)

Men om _jeg_ bare skal bruke en stor ring eller dings,eller umake par, ville det være naturlig for meg å henge den største i høyre! Hm! Er det derfor jeg har lesbeapell på byen tro? ;-P

(Jeg måtte tenke gjennom dette nå nemlig, og det ville være helt feil å ha en singel, stor dings i venstre øre! ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...