Gå til innhold

Ikke la barna spille for mye dataspill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og folk tør påstå at unger som spiller mye ikke får trim??

Ærlig talt, så prater vi vel ikke en vanlig gutts forhold til dataen sin nei, OM dette skulle være ekte. Litt overilt å tro at alle unger oppfører seg som dette om de spiller mye data.

Gjest morentilfire
Skrevet

Tror ikke at år med Ludo hadde hjulpet dette barnet...

Skrevet

En bekjent har blitt hekta på bilspill, og nå får ikke unga brukt PCen sin.

Skrevet

En bekjent har blitt hekta på bilspill, og nå får ikke unga brukt PCen sin.

Vi har kjøpt bilbane til minstemann i julegave. Jeg lurer på hvem det er som kommer til å holde på mest med den, gutten på 5 eller gutten på 40;o)

Caloni Makaroni
Skrevet

Tror ikke at år med Ludo hadde hjulpet dette barnet...

Det var det jeg også tenkte.

Skrevet

Vi har kjøpt bilbane til minstemann i julegave. Jeg lurer på hvem det er som kommer til å holde på mest med den, gutten på 5 eller gutten på 40;o)

Det blir tradisjonell jul. Faren og storebroren min lekte også med mitt nye togsett. Senere også bilbanen en annen jul. Med et par akkevitter går alt som smurt.

Gjest Datamamman
Skrevet

Altså, denne gutten er jo ikke normal. Ingen normale barn vil noen gang oppføre seg slik. Her ligger det nok en diagnose bak, og kanskje andre ting.

Har selv en sønn på 13 år som er ganske så hekta på dataspill, men han har ALDRI oppført seg i nærheten av dette en gang, han er helt rolig. ;)

Huff, og hvis det er foreldrene til gutten som har filmet, så er det vel ikke akkurat normalt å blottlegge sin egen sønn på denne måten for hele verden?

Jeg sier heller stakkars gutt, han har det ikke godt med seg selv!

Gjest LOTUS78
Skrevet

Han lar de følelsene som jeg noen ganger har overfor min data komme til utløp. Jeg kan også rase slik inni meg når pc kunnskapene mine ikke strekker til og alt blir tull.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Altså, denne gutten er jo ikke normal. Ingen normale barn vil noen gang oppføre seg slik. Her ligger det nok en diagnose bak, og kanskje andre ting.

Har selv en sønn på 13 år som er ganske så hekta på dataspill, men han har ALDRI oppført seg i nærheten av dette en gang, han er helt rolig. ;)

Huff, og hvis det er foreldrene til gutten som har filmet, så er det vel ikke akkurat normalt å blottlegge sin egen sønn på denne måten for hele verden?

Jeg sier heller stakkars gutt, han har det ikke godt med seg selv!

Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det er blitt satt opp et kamera på en institusjon eller et psykiatrisk sykehus. Det jeg stiller spørsmål til er, hvordan man kan eksponere en gutt som har så alvorlige problemer på internett.

Skrevet

Dette må være enten

a) et setup der guttungen bare spiller for kamera

eller

B) et barn med en alvorlig sinnsforstyrrelse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...