Gå til innhold

Om voksing, noe som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Dro til å kjøpte meg noen pads med voks i dag, og gledet meg til å prøve for første gang, men jeg får det ikke til, skjønner ikke dette jeg, hmm.

Jeg varmer dem mellom hendene, drar de fra hverandre, smører de på leggen og drar av, men det skjer liksom ikke så mye, det er ikke særlig vondt engang.

Har veldig tynne lyse hår, men det skal da vel ikke ha noe å si?

De er iallefall over 2 millimeter lange, så det kan ikke være det..

Hvordan gjør jeg det, hvor mye varmer dere den først, hvor lenge er den på leggen før dere drar av?

Skrevet

Du må dra nedenfra og opp... Men tror ikke den voksen der funker særlig bra egentlig. Har testa det en gang og det er ingenting i forhold til når de gjør det i salong.

Skrevet

Voksstrips er vondt og lite effektivt.

Prøv varmvoks istedenfor.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått det til. Prøv varmvoks isteden, sånn på krukke som man varmer i microen eller vannbad. Den funker!

Gjest Persille
Skrevet

For det første må hårene være lenger, hvertfall 5mm, for det andre er de ikke særlig effektive...

Skrevet

Jeg klarer ikke å dra av dersom hårene er bare 2 mm lange.

Ellers gjør jeg som deg. Varmer dem mellom hendene og stryker dem på. Når du stryker dem på ska du stryke MED hårene. Når du tar dem av skal du rime MOT hårene.

Det hjelper også å være varm i huden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...