Gjest theoline Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dro til å kjøpte meg noen pads med voks i dag, og gledet meg til å prøve for første gang, men jeg får det ikke til, skjønner ikke dette jeg, hmm. Jeg varmer dem mellom hendene, drar de fra hverandre, smører de på leggen og drar av, men det skjer liksom ikke så mye, det er ikke særlig vondt engang. Har veldig tynne lyse hår, men det skal da vel ikke ha noe å si? De er iallefall over 2 millimeter lange, så det kan ikke være det.. Hvordan gjør jeg det, hvor mye varmer dere den først, hvor lenge er den på leggen før dere drar av? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Du må dra nedenfra og opp... Men tror ikke den voksen der funker særlig bra egentlig. Har testa det en gang og det er ingenting i forhold til når de gjør det i salong. 0 Siter
Atene Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Voksstrips er vondt og lite effektivt. Prøv varmvoks istedenfor. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har heller ikke fått det til. Prøv varmvoks isteden, sånn på krukke som man varmer i microen eller vannbad. Den funker! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 For det første må hårene være lenger, hvertfall 5mm, for det andre er de ikke særlig effektive... 0 Siter
Speak Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg klarer ikke å dra av dersom hårene er bare 2 mm lange. Ellers gjør jeg som deg. Varmer dem mellom hendene og stryker dem på. Når du stryker dem på ska du stryke MED hårene. Når du tar dem av skal du rime MOT hårene. Det hjelper også å være varm i huden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.