Gå til innhold

piggdekk på engelsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det engelske navnet for piggdekk er?

Takker på forhånd :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Pig-cover ?

Studded tyres.

Ikke at vi har det,altsaa....men det kunne avgjort vaert noe her ogsaa av og til

Skrevet

Pig-cover ?

"Do you have piggs in your decks?" var det den som spurte på NRK en gang i verden.

Gjest mandolina
Skrevet

"Do you have piggs in your decks?" var det den som spurte på NRK en gang i verden.

Det var Eirk Bye.

Jeg glemmer det aldri.

Hilsen

Skrevet

Det var Eirk Bye.

Jeg glemmer det aldri.

Hilsen

Nei, var det ikke Odd Grythe?

Det var ihvertfall Barbi Benton som ble spurt. Hun så rimelig forvirret ut.

Gjest Mandolina
Skrevet

Nei, var det ikke Odd Grythe?

Det var ihvertfall Barbi Benton som ble spurt. Hun så rimelig forvirret ut.

Jeg mener det var Erik Bye. Han ledet et slags musikkprogram med forskjellige inviterte gjester på lørdagskvelden på NRK, dengang det kun var en TV-kanal i Norge.

Han intervjuvet et engelsk band, som hadde blitt forsinket i Danmark pga av snøstorm og da spurte han om føreforhold, og sa bla "have you piggs in your deks.

De intervjuvede så helt feil ut i ansiktet, for de tenkte vel på griser, og skjønte vel ikke hva griser hadde å gjøre med bilkjøring selvom det var i "grisevær".

Hilsen

Skrevet

Jeg mener det var Erik Bye. Han ledet et slags musikkprogram med forskjellige inviterte gjester på lørdagskvelden på NRK, dengang det kun var en TV-kanal i Norge.

Han intervjuvet et engelsk band, som hadde blitt forsinket i Danmark pga av snøstorm og da spurte han om føreforhold, og sa bla "have you piggs in your deks.

De intervjuvede så helt feil ut i ansiktet, for de tenkte vel på griser, og skjønte vel ikke hva griser hadde å gjøre med bilkjøring selvom det var i "grisevær".

Hilsen

Nå googlet jeg det kjapt og fant dette:

http://www.nrk.no/magasin/sommer/1.616574

Skrevet

Nå googlet jeg det kjapt og fant dette:

http://www.nrk.no/magasin/sommer/1.616574

"En norsk vaktmester skulle komme tilbake dagen etter for å montere noen kroker på veggen for to kvinnelige utvekslingsstudenter fra amerika. Han sa: I'll come back tomorrow and screw some hookers up your wall".

Haha, jævli bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...