shnuppo Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet hva det engelske navnet for piggdekk er? Takker på forhånd 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Pig-cover ? Studded tyres. Ikke at vi har det,altsaa....men det kunne avgjort vaert noe her ogsaa av og til 0 Siter
opplending Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Pig-cover ? "Do you have piggs in your decks?" var det den som spurte på NRK en gang i verden. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 "Do you have piggs in your decks?" var det den som spurte på NRK en gang i verden. Det var Eirk Bye. Jeg glemmer det aldri. Hilsen 0 Siter
Atene Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det var Eirk Bye. Jeg glemmer det aldri. Hilsen Nei, var det ikke Odd Grythe? Det var ihvertfall Barbi Benton som ble spurt. Hun så rimelig forvirret ut. 0 Siter
Gjest Mandolina Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nei, var det ikke Odd Grythe? Det var ihvertfall Barbi Benton som ble spurt. Hun så rimelig forvirret ut. Jeg mener det var Erik Bye. Han ledet et slags musikkprogram med forskjellige inviterte gjester på lørdagskvelden på NRK, dengang det kun var en TV-kanal i Norge. Han intervjuvet et engelsk band, som hadde blitt forsinket i Danmark pga av snøstorm og da spurte han om føreforhold, og sa bla "have you piggs in your deks. De intervjuvede så helt feil ut i ansiktet, for de tenkte vel på griser, og skjønte vel ikke hva griser hadde å gjøre med bilkjøring selvom det var i "grisevær". Hilsen 0 Siter
Atene Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg mener det var Erik Bye. Han ledet et slags musikkprogram med forskjellige inviterte gjester på lørdagskvelden på NRK, dengang det kun var en TV-kanal i Norge. Han intervjuvet et engelsk band, som hadde blitt forsinket i Danmark pga av snøstorm og da spurte han om føreforhold, og sa bla "have you piggs in your deks. De intervjuvede så helt feil ut i ansiktet, for de tenkte vel på griser, og skjønte vel ikke hva griser hadde å gjøre med bilkjøring selvom det var i "grisevær". Hilsen Nå googlet jeg det kjapt og fant dette: http://www.nrk.no/magasin/sommer/1.616574 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nå googlet jeg det kjapt og fant dette: http://www.nrk.no/magasin/sommer/1.616574 Da får jeg bare gi meg på navnet. Var ellers skråsikker, jeg. Men situasjonen var morsom. Hilsen 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nå googlet jeg det kjapt og fant dette: http://www.nrk.no/magasin/sommer/1.616574 "En norsk vaktmester skulle komme tilbake dagen etter for å montere noen kroker på veggen for to kvinnelige utvekslingsstudenter fra amerika. Han sa: I'll come back tomorrow and screw some hookers up your wall". Haha, jævli bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.