Gjest Så irriterende Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hva er årsaken til at jeg kun får mobilsvar når jeg ringer til en på mobil? Når jeg ringer kommer det ingen ringelyd, det bare tar litt tid og så kommer mobilsvaret. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 H*n har skrudd av telefonen/befinner seg utenfor dekning. 0 Siter
Gjest mobildamen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 vedk. har slått av mobilen 0 Siter
Gjest så irriterende Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 vedk. har slått av mobilen Da trodde jeg det skulle være en beskjed om det. Her er kun mobilsvar fra personen jeg ringer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Da trodde jeg det skulle være en beskjed om det. Her er kun mobilsvar fra personen jeg ringer. Hvis man ikke har mobilsvar så kommer beskjeden om at mobilen er slått av. Om man har mobilsvar så kommer den ikke, man blir koblet rett på svareren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.