Gjest nyplata Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Stemmer det at den har fått blandede kritikker? Nettopp vært på intimkonsert med henne.. Arg, blir så irritert når folk sitter og prater under hele konserten..! 0 Siter
Mañana Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 blandede? Jeg har bare hørt/lest/sett dårlige. 0 Siter
Gjest nyplata Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 blandede? Jeg har bare hørt/lest/sett dårlige. Tviler på at jeg blir å kjøpe den.. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det er en god plate, veldig rund, koselig og intim. Ulikt Unni, men allikevel lett gjenkjennelig. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Og jeg har bare lest gode kritikker. Du mener den der hun synger på norsk? Men jeg er uansett ingen fan, så for meg er det ett fett. :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har ikke hørt den ennå, men har fått med meg at den er litt annerledes enn det hun har gjort tidligere. Har bare lest en kritikk, og den var bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.