Gå til innhold

tør ikke legge meg...


vanilje

Anbefalte innlegg

Tvinger meg selv til å være våken nå, redd og redd. Tør ikke sove, redd for mareritt, vonde tanker og minner.

Så her sitter jeg, klokka nesten 3 om natta, ingen er våkne nå.

Har heldigvis noen firbente her, det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*klem*

Er våken en halvtimes tid enda. Litt sen dgnrytme.. Har heldivis ikke mye mareritt for tiden, men har vært der. Ikke noe særlig vilje til å sove da nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem*

Er våken en halvtimes tid enda. Litt sen dgnrytme.. Har heldivis ikke mye mareritt for tiden, men har vært der. Ikke noe særlig vilje til å sove da nei!

Så bra at det ikke bare er meg som er våken...

En klem i natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det ikke bare er meg som er våken...

En klem i natten

Har tatt pille, så varer nok ikke så lenge nå. Lykke til i natten! Det skal bli bedre! Slitsomt når det er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt pille, så varer nok ikke så lenge nå. Lykke til i natten! Det skal bli bedre! Slitsomt når det er sånn!

Har tatt meds jeg også, håper de virker snart, ellers blir jeg sittende her foran pc'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk...men er ganske mørkt ute nå, håper du har på lys på kosteskaftet

Lys, og en flaggermus for sikkerhets skyld! Og til og meg hrlt ny refleksbamse i tilfelle de støter på fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys, og en flaggermus for sikkerhets skyld! Og til og meg hrlt ny refleksbamse i tilfelle de støter på fly.

Bra, er langt hit vettu.

Har et lite håp om å komme meg på butikken i morra, helst med litt søvn innabords...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, er langt hit vettu.

Har et lite håp om å komme meg på butikken i morra, helst med litt søvn innabords...

skulle være godt håp,flagger er stødig på navigasjo, og det er den siste nimbusmodellen. de er der nok snrt. må gi meg nå, vankelig å taste!

God natt ettehvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle være godt håp,flagger er stødig på navigasjo, og det er den siste nimbusmodellen. de er der nok snrt. må gi meg nå, vankelig å taste!

God natt ettehvert!

Natta, takk for hjelpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...