Gå til innhold

Brokeback Mountain

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med deg... Men tør nesten ikke si det i fare for å bli tatt av filmpolitiet lengre oppe her... *Ler

Pøh! Det er min tråd og da sier jeg hva jeg vil. Så. ;o)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Lillemus

8

• miia

3

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pøh! Det er min tråd og da sier jeg hva jeg vil. Så. ;o)

Hehe... Visste det var en grunn til at jeg synes du er en kul dame... ;)

Skrevet

Du, kjære, med dine David Lynch-kommentarer, har ikke lenger stemmerett. :)

David Lynch blir bare dårligere og dårligere.

Har du forresten sett Almodovars Volver...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

David Lynch blir bare dårligere og dårligere.

Har du forresten sett Almodovars Volver...?

Nope, men jeg har veldig lyst til å se den.

Tror den kommer på dvd like over nyttår. :)

Skrevet

Nope, men jeg har veldig lyst til å se den.

Tror den kommer på dvd like over nyttår. :)

Film er best på stort lerret...:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Film er best på stort lerret...:)

Nja. Ikke helt enig.

Selv om akkurat Volver sannsynligvis er en film jeg trygt kan gå på uten å risikere fjortiser som skriker og bærer seg og taster på lysende mobiltelefoner. :)

Meg1365380063
Skrevet

Jeg synes filmen er uendelig vakker. Jeg har sett den flere ganger, og den griper meg gang på gang. Jeg ser stadig noe nytt i filmen, og er bergtatt! I jula skal jeg lese novellen, for å se hvordan den er i sammenligning. Vanligvis leser jeg ikke teksten når jeg har sett filmen, eller motsatt, men her gjør jeg et unntak.

Jeg synes det er sterkt hvordan deres kjærlighet til hverandre holder til tross for at de ser hverandre kun en gang i året, en gang annet hvert år. Jeg synes de scenene må med, for å vise hvor håpløs og umulig deres følelser er, men at de likevel velger å kjempe såpass hardt for å få oppleve litt lykke.

Skrevet

Nja. Ikke helt enig.

Selv om akkurat Volver sannsynligvis er en film jeg trygt kan gå på uten å risikere fjortiser som skriker og bærer seg og taster på lysende mobiltelefoner. :)

Du og kinofobien din ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du og kinofobien din ;)

Jeg er en ødelagt mann. :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Filmen er meget bra i mine øyne..

Karakteren hans var sånn - en litt mutt, inneslutta cowboy..

Skrevet

Fantastisk god film.

Å si den burde vært kuttet opp er som å si at en av filmhistoriens største filmer, The Good, The Bad and The Ugly, kunne vært kuttet med minst 1 time.

Er vi to enige??

;-)

Skrevet

En film om to rævpulere på hest finnes ikke en gang nederst på lista mi.

Skrevet

En film om to rævpulere på hest finnes ikke en gang nederst på lista mi.

Er det ikke kjedelig å være så lite åpen for det alternative?

Hvordan føles det? Jeg vet ikke hvordan det føles, så det må du forklare meg..

Skrevet

Jeg elsker den filmen. Jeg elsker alt ved den. Forholdet mellom de to, hvor usikre de er, fortvilte og glade i hverandre. Stikket i hjertet når kona til han hene oppdager at de kysser utenfor vinduet (noen som LO der på kinoen, fikk lyst å drepe de), og ikke minst forholdet mellom figuren til heath og eldstedatteren hans.

Fantastisk fra ende til annen.

Skrevet

Jeg elsker den filmen. Jeg elsker alt ved den. Forholdet mellom de to, hvor usikre de er, fortvilte og glade i hverandre. Stikket i hjertet når kona til han hene oppdager at de kysser utenfor vinduet (noen som LO der på kinoen, fikk lyst å drepe de), og ikke minst forholdet mellom figuren til heath og eldstedatteren hans.

Fantastisk fra ende til annen.

Der beskrev du akkurat det jeg føler for den filmen også:)

Skrevet

Der beskrev du akkurat det jeg føler for den filmen også:)

=)

Jeg synes de har tatt så godt vare på resten av filmen og karakterene også, ikke bare homohistorien. Heath minner meg så utrolig om faren min i den scenen der hun kommer for å fortelle at hun skal gifte seg også. Blir rørt bare jeg tenker på det =)

Skrevet

=)

Jeg synes de har tatt så godt vare på resten av filmen og karakterene også, ikke bare homohistorien. Heath minner meg så utrolig om faren min i den scenen der hun kommer for å fortelle at hun skal gifte seg også. Blir rørt bare jeg tenker på det =)

Jeg synes også det er en sjeldent bra film, spesielt den usikkerheten og følsomheten de får så godt frem.

Har sett den en god del ganger og kjenner tårene er på gang i visse scener:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er vi to enige??

;-)

Har ikke engang fått med meg at vi pleier å være uenige.

Skrevet

Har ikke engang fått med meg at vi pleier å være uenige.

Vi er nok ganske ofte det..:-) Tror jeg.

Skrevet

Jeg så den på kino i sin tid, og jeg synes den var veldig flott Ikke for mye eller for langdryg da. Kanskje det har noe med formatet å gjøre? At man lever seg mer inn i det på kino, rett og slett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...