Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Enig med deg... Men tør nesten ikke si det i fare for å bli tatt av filmpolitiet lengre oppe her... *Ler Pøh! Det er min tråd og da sier jeg hva jeg vil. Så. ;o) 0 Siter
miia Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Pøh! Det er min tråd og da sier jeg hva jeg vil. Så. ;o) Hehe... Visste det var en grunn til at jeg synes du er en kul dame... 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Du, kjære, med dine David Lynch-kommentarer, har ikke lenger stemmerett. David Lynch blir bare dårligere og dårligere. Har du forresten sett Almodovars Volver...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 David Lynch blir bare dårligere og dårligere. Har du forresten sett Almodovars Volver...? Nope, men jeg har veldig lyst til å se den. Tror den kommer på dvd like over nyttår. 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nope, men jeg har veldig lyst til å se den. Tror den kommer på dvd like over nyttår. Film er best på stort lerret... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Film er best på stort lerret... Nja. Ikke helt enig. Selv om akkurat Volver sannsynligvis er en film jeg trygt kan gå på uten å risikere fjortiser som skriker og bærer seg og taster på lysende mobiltelefoner. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg synes filmen er uendelig vakker. Jeg har sett den flere ganger, og den griper meg gang på gang. Jeg ser stadig noe nytt i filmen, og er bergtatt! I jula skal jeg lese novellen, for å se hvordan den er i sammenligning. Vanligvis leser jeg ikke teksten når jeg har sett filmen, eller motsatt, men her gjør jeg et unntak. Jeg synes det er sterkt hvordan deres kjærlighet til hverandre holder til tross for at de ser hverandre kun en gang i året, en gang annet hvert år. Jeg synes de scenene må med, for å vise hvor håpløs og umulig deres følelser er, men at de likevel velger å kjempe såpass hardt for å få oppleve litt lykke. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nja. Ikke helt enig. Selv om akkurat Volver sannsynligvis er en film jeg trygt kan gå på uten å risikere fjortiser som skriker og bærer seg og taster på lysende mobiltelefoner. Du og kinofobien din 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Du og kinofobien din Jeg er en ødelagt mann. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Filmen er meget bra i mine øyne.. Karakteren hans var sånn - en litt mutt, inneslutta cowboy.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Fantastisk god film. Å si den burde vært kuttet opp er som å si at en av filmhistoriens største filmer, The Good, The Bad and The Ugly, kunne vært kuttet med minst 1 time. Er vi to enige?? ;-) 0 Siter
nick Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 En film om to rævpulere på hest finnes ikke en gang nederst på lista mi. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 En film om to rævpulere på hest finnes ikke en gang nederst på lista mi. Er det ikke kjedelig å være så lite åpen for det alternative? Hvordan føles det? Jeg vet ikke hvordan det føles, så det må du forklare meg.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg elsker den filmen. Jeg elsker alt ved den. Forholdet mellom de to, hvor usikre de er, fortvilte og glade i hverandre. Stikket i hjertet når kona til han hene oppdager at de kysser utenfor vinduet (noen som LO der på kinoen, fikk lyst å drepe de), og ikke minst forholdet mellom figuren til heath og eldstedatteren hans. Fantastisk fra ende til annen. 0 Siter
sheba Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg elsker den filmen. Jeg elsker alt ved den. Forholdet mellom de to, hvor usikre de er, fortvilte og glade i hverandre. Stikket i hjertet når kona til han hene oppdager at de kysser utenfor vinduet (noen som LO der på kinoen, fikk lyst å drepe de), og ikke minst forholdet mellom figuren til heath og eldstedatteren hans. Fantastisk fra ende til annen. Der beskrev du akkurat det jeg føler for den filmen også 0 Siter
DarkPink Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Der beskrev du akkurat det jeg føler for den filmen også =) Jeg synes de har tatt så godt vare på resten av filmen og karakterene også, ikke bare homohistorien. Heath minner meg så utrolig om faren min i den scenen der hun kommer for å fortelle at hun skal gifte seg også. Blir rørt bare jeg tenker på det =) 0 Siter
sheba Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 =) Jeg synes de har tatt så godt vare på resten av filmen og karakterene også, ikke bare homohistorien. Heath minner meg så utrolig om faren min i den scenen der hun kommer for å fortelle at hun skal gifte seg også. Blir rørt bare jeg tenker på det =) Jeg synes også det er en sjeldent bra film, spesielt den usikkerheten og følsomheten de får så godt frem. Har sett den en god del ganger og kjenner tårene er på gang i visse scener:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Er vi to enige?? ;-) Har ikke engang fått med meg at vi pleier å være uenige. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Har ikke engang fått med meg at vi pleier å være uenige. Vi er nok ganske ofte det..:-) Tror jeg. 0 Siter
tusseline Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg så den på kino i sin tid, og jeg synes den var veldig flott Ikke for mye eller for langdryg da. Kanskje det har noe med formatet å gjøre? At man lever seg mer inn i det på kino, rett og slett? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.