Gå til innhold

Brokeback Mountain

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg elsker den filmen. Jeg elsker alt ved den. Forholdet mellom de to, hvor usikre de er, fortvilte og glade i hverandre. Stikket i hjertet når kona til han hene oppdager at de kysser utenfor vinduet (noen som LO der på kinoen, fikk lyst å drepe de), og ikke minst forholdet mellom figuren til heath og eldstedatteren hans.

Fantastisk fra ende til annen.

Ja, du fikk sagt det, du! Er bare _så_ enig!

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Lillemus

8

• miia

3

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det ikke kjedelig å være så lite åpen for det alternative?

Hvordan føles det? Jeg vet ikke hvordan det føles, så det må du forklare meg..

Jeg er åpen for det meste, men homser i solnedgang fenger liksom ikke.

Skrevet

Jeg har også sett den på DVD og likte den kjempegodt!!

Filmen er nok litt vel rolig, men det gir samtidig en spesiell stemning og man får tid til å "fordøye" handlingen.

Skrevet

Jeg elsker den filmen. Jeg elsker alt ved den. Forholdet mellom de to, hvor usikre de er, fortvilte og glade i hverandre. Stikket i hjertet når kona til han hene oppdager at de kysser utenfor vinduet (noen som LO der på kinoen, fikk lyst å drepe de), og ikke minst forholdet mellom figuren til heath og eldstedatteren hans.

Fantastisk fra ende til annen.

Enig!

Det som er så bra er at jeg tror alle som ser filmen klarer å føle hvor vakker kjærlighet kan være, selv mellom to av samme kjønn.

Skrevet

En film om to rævpulere på hest finnes ikke en gang nederst på lista mi.

Anbefaler deg å se filmen før du uttaler deg om noe du ikke har greie på ;-)

Skrevet

Anbefaler deg å se filmen før du uttaler deg om noe du ikke har greie på ;-)

Nei.

En annen film jeg heller ikke skulle ha sett var The Piano. Herregud!

Og så så jeg jaggu meg en film om et radioteater. The Litte etterellerannet. Masse kjendiser og blablablabla.

Skrevet

Nei.

En annen film jeg heller ikke skulle ha sett var The Piano. Herregud!

Og så så jeg jaggu meg en film om et radioteater. The Litte etterellerannet. Masse kjendiser og blablablabla.

Åh, "The Piano" var jo helt super!! Jeg tror nok vi har litt ulik filmsmak ;-)

Noe sier meg at du deler filmsmak med mannen her i huset *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...