Gå til innhold

hvor finne ikke så svindyr strømpebukse med svart søm bak?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

noen som tilfeldigvis har kommet over dette? Sånn med en sånn svart strek bak, fra hælen og opp?

For de jeg har funnet har kostet ca 200 kr, noe jeg synes er mye for en strømpebukse som gjerne går istykker etter en gangs bruk..Har lett lenge nå, men kanskje jeg ikke leter på riktige plasser?

Bor i trondheim forresten..

Blir veldig takknemmelig om noen vet.. (har forresten funnet sånne stayups på lindex til 99 kr, men jeg foretrekker strømpebukse)

Skrevet

KappAhl har et ganske bra utvalg i strømper og strømpebukser?

lalala1365380457
Skrevet

KappAhl har et ganske bra utvalg i strømper og strømpebukser?

hm...jeg _tror_ jeg har lett der..men nå ble jeg sannelig usikker på om det var sånn strømpebukse jeg lette etter sist jeg var der eller sokker ;) får ta meg en tur innom neste gang jeg er i byen og sjekke! takk =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...