lalala1365380457 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 noen som tilfeldigvis har kommet over dette? Sånn med en sånn svart strek bak, fra hælen og opp? For de jeg har funnet har kostet ca 200 kr, noe jeg synes er mye for en strømpebukse som gjerne går istykker etter en gangs bruk..Har lett lenge nå, men kanskje jeg ikke leter på riktige plasser? Bor i trondheim forresten.. Blir veldig takknemmelig om noen vet.. (har forresten funnet sånne stayups på lindex til 99 kr, men jeg foretrekker strømpebukse) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 KappAhl har et ganske bra utvalg i strømper og strømpebukser? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 KappAhl har et ganske bra utvalg i strømper og strømpebukser? hm...jeg _tror_ jeg har lett der..men nå ble jeg sannelig usikker på om det var sånn strømpebukse jeg lette etter sist jeg var der eller sokker får ta meg en tur innom neste gang jeg er i byen og sjekke! takk =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.