Gå til innhold

Ari Behn!

Gjest Jeg lurer på dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har blitt stilt spørsmål om i min familie. Prater Ari Behn like spsesielt privat som han gjør til media? Jeg og min famile synes han prater helt forferdelig. Hva tror dere?

Skrevet

Jeg tror han prater zom han gjør i alle zammenhenger ;o)

Skrevet

Jeg tror han prater zom han gjør i alle zammenhenger ;o)

hva synes du om måten han prater på? Jeg vet ikke om andre i hele norge som snakker sånn, selv om jeg ikke kjenner alle. men hallo. Jeg hadde ikke greid å vært sammen med noen som prata sånt, jeg hadde blitt helt satt ut;)

Skrevet

Han prater behagelig syns jeg :) Tror han prater slik privat også. Hvis du ser på Team Antonsen, er det intervju mellom Ari Behn og Atle Antonsen en lørdag kveld på Karl Johan. Der snakker han ikke fullt så sløvt, men like filosofisk som alltid... Tenk så kjedelig han må være når han snakker dirty talk til Märtha Louise...

Dessuten MÅ han være i slekt med Morten Harket slik språkbruk som han har!

Skrevet

Han prater behagelig syns jeg :) Tror han prater slik privat også. Hvis du ser på Team Antonsen, er det intervju mellom Ari Behn og Atle Antonsen en lørdag kveld på Karl Johan. Der snakker han ikke fullt så sløvt, men like filosofisk som alltid... Tenk så kjedelig han må være når han snakker dirty talk til Märtha Louise...

Mest tenker jeg på hvordan utryksmåten han bruer, med at han prater helt sløft. Helt greit at han er filosofisk, men jeg blir helt satt ut av hvordan han snakker. Selv prater jeg som en karusell ;), går veldig fort! Jeg skal prøve å sjekke det ut, hvordan han prater når han kommer og signerer sin bok på bokhandelen her jeg bor på mandag :o)

Gjest catiki21
Skrevet

Mest tenker jeg på hvordan utryksmåten han bruer, med at han prater helt sløft. Helt greit at han er filosofisk, men jeg blir helt satt ut av hvordan han snakker. Selv prater jeg som en karusell ;), går veldig fort! Jeg skal prøve å sjekke det ut, hvordan han prater når han kommer og signerer sin bok på bokhandelen her jeg bor på mandag :o)

gikk litt fort i svingene! vet det mangler noen bokstaver her og der med skrivefeil:o)

Gjest catiki21
Skrevet

gikk litt fort i svingene! vet det mangler noen bokstaver her og der med skrivefeil:o)

kom unnder feil tråd. Ja det går veldig fort her idag!

Skrevet

hva synes du om måten han prater på? Jeg vet ikke om andre i hele norge som snakker sånn, selv om jeg ikke kjenner alle. men hallo. Jeg hadde ikke greid å vært sammen med noen som prata sånt, jeg hadde blitt helt satt ut;)

Hva jeg synes?

Jeg synes det er gruuuusomt.

Skrevet

Hva jeg synes?

Jeg synes det er gruuuusomt.

da er det ikke bare meg som synes at han prater rart. Jeg skal virkelig ha en morsom opplevelse på mandag. Da skal jeg sjekke ut hvordan han prater når han signerer boka si, det kan bli er morsom opplevelse selv om jeg ikke liker hans prate måte i det hele tatt!

Gjest ari-sahari
Skrevet

Eksempel på ari bens dirty talk:

åå märta. La meg få zzzzmaake dine lepper eller la meg si dine to gazzeller som lener seg mot hverandre.

Det er to gaszzeller som er nyfødt, og de skinner av månestråler som rizler ned gjennom den myke pelz.

Og dine brysszzter, la meg stemple dem med min vakthånd, den som alltid vil elszzke deg. Märta åå märtaa

Gjest anonymus akkurat nå..
Skrevet

... be(h)n there, done that ;-)

Joda, har møtt - og snakket med Ari Behn for mange år siden. Han ER sånn som han er, og prøver ikke å være noen annen - det er helt sikkert. Kjempehyggelig fyr; interessert, omtenksom osv.

Skrevet

... be(h)n there, done that ;-)

Joda, har møtt - og snakket med Ari Behn for mange år siden. Han ER sånn som han er, og prøver ikke å være noen annen - det er helt sikkert. Kjempehyggelig fyr; interessert, omtenksom osv.

oki, da vet jeg det. Bare synes han snakker så merkelig. Men men. Alle kan jo ikke ha lik snakke og pratemåte. Derfor Behn er så unik;)

Skrevet

Eksempel på ari bens dirty talk:

åå märta. La meg få zzzzmaake dine lepper eller la meg si dine to gazzeller som lener seg mot hverandre.

Det er to gaszzeller som er nyfødt, og de skinner av månestråler som rizler ned gjennom den myke pelz.

Og dine brysszzter, la meg stemple dem med min vakthånd, den som alltid vil elszzke deg. Märta åå märtaa

Det var en veldig god satire på behn. Stå på å lag fler slike:)

Skrevet

Jeg får helt noia av måten han prater på. Men han bidrar jo sterkt til å styrke parodi-humoren da. En god Ari-parodi er alltid morsom. :-)

Tanken på å ha en partner som prater sånn privat, nei - det er definitivt ikke min type. Men Martha liker det vel da. :-)

Skrevet

Jeg får helt noia av måten han prater på. Men han bidrar jo sterkt til å styrke parodi-humoren da. En god Ari-parodi er alltid morsom. :-)

Tanken på å ha en partner som prater sånn privat, nei - det er definitivt ikke min type. Men Martha liker det vel da. :-)

Ja martha liker det sikkert, siden hun er sammen med han. Morsomt med Ari parodier:), skulle hatt fler av de;). I morgen kommer han jo å signerer bok, da skal jeg møte opp og få en god latter. Kanskje jeg kan lage en parodi på det etterpå;)

Skrevet

Ja martha liker det sikkert, siden hun er sammen med han. Morsomt med Ari parodier:), skulle hatt fler av de;). I morgen kommer han jo å signerer bok, da skal jeg møte opp og få en god latter. Kanskje jeg kan lage en parodi på det etterpå;)

hehe, du får lage en parodi og fremføre her på dol. ;-P

Skrevet

hehe, du får lage en parodi og fremføre her på dol. ;-P

hvis jeg får til en god parodi på ari skal jeg framføre den her på dol sånn at dere også får en god latter:P

Gjest ari-sahari
Skrevet

Det var en veldig god satire på behn. Stå på å lag fler slike:)

Szzatire? Hva mener du med det. Jeg er jo bare meg, med min kroppz atomer og szztjernestøv. Szzamlet i en erotisk knopp. På dens syspiss lå i dagmorges en duggfriszzk dråpe av noe. Det er det szom skaper nye mennezzker. Selve ezzensen av mannenz szzaft.

Nei nå skal jeg slutte å kødde med ari. Ha ha. Stakkars fyr. Men han er drit artig å etterligne synes jeg.

Gjest Parodi på Ari!
Skrevet

Dette blir ikke en god parodi, men men! Jeg er ikke god til å lage parodier. Men håper det kom ut litt humor for det. Jeg satt der på min stol ved min pult å signerte bøker, til folk som kom bort til meg. Det kom bort ei ung kvinne, "ganske søt kvinne;)". Jeg spørte, sånn jeg gjør, forsiktig og med min "behaglige" stemme, om skulle dette være en jule gave? Denne kvinnen sa ja. Jeg spørte om hun var ferdig med julegavene. Nei det er jeg absolutt ikke ferdig med svarte denne unge kvinnen. Jeg har eksamen om dagen så jeg har ikke fått begynt enda. Jeg spørte med min behaglige stemme igjen, er du på forelesningene. Ja, jeg er på alle forelesningene, men jeg greier ikke studere jevnt, jeg må ta et skipper tak rett før eksamen, og det gjør meg godt før eksamen. Jeg, Ari innrømmet at sånn gjorde jeg også når jeg studerte. Jeg tenkte med meg selv når hun gikk, hun var meget søt, men jeg har jo hun Martha. Ååååå ja hun Martha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...