Gå til innhold

Wallmans salonger......

Gjest men hva vet vel jeg (t og k)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal altså jeg på julebord.....Har noen andre vært der??? Hva kan jeg forvente?? Syns det høres forstyrrende ut jeg med servitører som underholder mens man spiser jeg.....

Gjest lykke til
Skrevet

Jeg har vært der to ganger, nå sist 10. november, så det vil si at du kommer til å se det samme showet som vi så nå ..... de er flinke, men det var MYE bedre første gangen jeg var der, så kvelden ble laaaang denne gangen.

Ikke ha store forventninger, så kanskje du syns det er OK.

Det er ikke forstyrrende at de som underholder er blandt servitørene, nå i disse julebordtider har de leid inn ekstrahjelp.

Ikke vær kjempesulten når du drar dit, forretten blir servert ca kl 1930 og desserten ca 2230, så det blir en laaaang middag, ting tar tid.

Skrevet

Jeg har vært der to ganger, nå sist 10. november, så det vil si at du kommer til å se det samme showet som vi så nå ..... de er flinke, men det var MYE bedre første gangen jeg var der, så kvelden ble laaaang denne gangen.

Ikke ha store forventninger, så kanskje du syns det er OK.

Det er ikke forstyrrende at de som underholder er blandt servitørene, nå i disse julebordtider har de leid inn ekstrahjelp.

Ikke vær kjempesulten når du drar dit, forretten blir servert ca kl 1930 og desserten ca 2230, så det blir en laaaang middag, ting tar tid.

oi oi oi!! Det var lenge det! Man bør altså ta med seg matpakke ;p

Men hjertelig takk skal du ha!!

Adventsklem, tut og kjør

Gjest kjempemorro der!
Skrevet

Vi var nylig der, og alle var strålende fornøyde. Det var noen som hadde vært der før, og de måtte selvfølgelig skryte av hvor mye bedre showet var forrige gang de var der. Men slik er det jo alltid :o)

Gled dere, det var morro!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...