Gjest men hva vet vel jeg (t og k) Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Her skal altså jeg på julebord.....Har noen andre vært der??? Hva kan jeg forvente?? Syns det høres forstyrrende ut jeg med servitører som underholder mens man spiser jeg..... 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har vært der to ganger, nå sist 10. november, så det vil si at du kommer til å se det samme showet som vi så nå ..... de er flinke, men det var MYE bedre første gangen jeg var der, så kvelden ble laaaang denne gangen. Ikke ha store forventninger, så kanskje du syns det er OK. Det er ikke forstyrrende at de som underholder er blandt servitørene, nå i disse julebordtider har de leid inn ekstrahjelp. Ikke vær kjempesulten når du drar dit, forretten blir servert ca kl 1930 og desserten ca 2230, så det blir en laaaang middag, ting tar tid. 0 Siter
Gjest men hva vet vel jeg (t og k) Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har vært der to ganger, nå sist 10. november, så det vil si at du kommer til å se det samme showet som vi så nå ..... de er flinke, men det var MYE bedre første gangen jeg var der, så kvelden ble laaaang denne gangen. Ikke ha store forventninger, så kanskje du syns det er OK. Det er ikke forstyrrende at de som underholder er blandt servitørene, nå i disse julebordtider har de leid inn ekstrahjelp. Ikke vær kjempesulten når du drar dit, forretten blir servert ca kl 1930 og desserten ca 2230, så det blir en laaaang middag, ting tar tid. oi oi oi!! Det var lenge det! Man bør altså ta med seg matpakke ;p Men hjertelig takk skal du ha!! Adventsklem, tut og kjør 0 Siter
Gjest kjempemorro der! Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Vi var nylig der, og alle var strålende fornøyde. Det var noen som hadde vært der før, og de måtte selvfølgelig skryte av hvor mye bedre showet var forrige gang de var der. Men slik er det jo alltid ) Gled dere, det var morro! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.