tiv Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 .. er innen rekkevidde! Har blitt i en stilling som er 100% etter mine ønsker. Blitt bedt om å sende inn CV. Har oppdatert den jeg hadde liggende, og den er ganske bra. Men vanligvis sender jeg den jo ut i kombinasjon med søknad.. Bør jeg - i tillegg til det vanlige oppsettet med arbeidserfaring, utdanning, språk og datakunnskaper ta med en sak om mine hmmm... "nøkkelkvalifikasjoner" hvor jeg kan skrive hvilke egenskaper/kompetanse jeg har som skiller meg ut? (som vanligvis ville blitt sydd inn i en søknad). Eller er det bare teit? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor sender du ikke med søknad i tillegg til cv'en? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Skriv et brev som vedlegg til CV'en, og henvis til samtalen og gi nærmere utdyping av dine kvalifikasjoner. Hilsen 0 Siter
tiv Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor sender du ikke med søknad i tillegg til cv'en? Det er ikke en utlyst stilling. De har fått meg anbefalt via feles kontakter, og denne kontakten sa at jeg skulle sende dem cven min, fordi jeg var interessant for dem.. Så synes ikke det er naturli å kludre ned en hel søknad heller.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.