Gå til innhold

pene falske juletrær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett falske juletrær som ser fine ut, og har en overkommelig pris??

Synes det er så mange stygge...

Og dette er IKKE en tråd med diskusjonfor og imot uekte trær!

Gjest bare så det er helt klart
Skrevet

" Og dette er IKKE en tråd med diskusjon for og imot uekte trær! "

Neivel ....., men det finnes INGEN pene falske juletrær .....

Skrevet

" Og dette er IKKE en tråd med diskusjon for og imot uekte trær! "

Neivel ....., men det finnes INGEN pene falske juletrær .....

ok..., -så har ikke du sett noen

;o)

Har noen andre?

(Det finnes faktisk mennesker som ikke KAN ha ekte trær inne, og hva med å godta at noen må ta til takke med det nest beste....).

Skrevet

jeg kjøpte meg et fint tre på plantasjen. Falskt, altså. Ca 180 høyt, fyldig og fint m/fot. 199 kr....var på tilbud nå.

Skrevet

Vi kjøpte et på Oasen, det heter Triumph, men var veldig dyrt da. det koster 1100,- for 1,80 høyt og 1950,- for 2,15 høyt. Men treet er kjempefint, og ser veldig ekte ut. Har allergi her i huset, så i fjor bestemte vi oss for å "kaste inn håndkleet" og anskaffe oss uekte tre :-)

Skrevet

jeg kjøpte meg et fint tre på plantasjen. Falskt, altså. Ca 180 høyt, fyldig og fint m/fot. 199 kr....var på tilbud nå.

ups, har de halv-pris-salg allerede??

Skrevet

Har vært der og sett i dag, men alle sto utstilt så høyt oppe at vi ikke så dem skikkelig.

Vet du hva det du har heter?

Skrevet

Vi kjøpte et på Oasen, det heter Triumph, men var veldig dyrt da. det koster 1100,- for 1,80 høyt og 1950,- for 2,15 høyt. Men treet er kjempefint, og ser veldig ekte ut. Har allergi her i huset, så i fjor bestemte vi oss for å "kaste inn håndkleet" og anskaffe oss uekte tre :-)

Så synd vi ikke har Oasen her, hørtes ut som treet jeg leter etter ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...